הבחירה בין אלומיניום לנירוסטה: השוואה מלאה

מקלחונים לגינה מנירוסטה

את האלומיניום ואת הנירוסטה נמצא בכל בית וחצר בישראל, בין אם ככלי מטבח, ריהוט בית וגן, חפצי נוי ועוד – הרי מדובר בעצם במתכות הנפוצות ביותר! שאלה גדולה אשר עולה שוב ושוב, היא “מה ההבדל ביניהן?” ואנחנו כאן כדי להשיב על השאלה, ממש בקצרה: 

תוכן עניינים:

 

מדובר בשתי מתכות שההבדל העיקרי ביניהן הוא החומר המרכיב אותן: האלומיניום היא מתכת קלה הנוצרת מחומר יסוד – אלומיניום, יסוד כימי מתכתי, בעוד שהנירוסטה המכונה גם פלדת אל חלד, היא סגסוגת של כמה מתכות שונות. אז, מי מביניהן עדיפה? איזו מתכת עמידה יותר מפני גשם? מתי נבחר באלומיניום ומתי נעדיף את הנירוסטה? צוות המומחים של גודלייף אאוטדורס, כאן עם כל התשובות לכל השאלות:

 

עמידות בגשם

כפי שכבר ציינו, הנירוסטה היא סגסוגת, תערובת של כמה מתכות שונות, ביניהן כרום, שמעניקה לנירוסטה את אחד מיתרונותיה הבולטים – היותה פלדת אל חלד, כלומר, היא אינה מחלידה!

גם האלומיניום עמיד בפני קורוזיה וחלודה, זו למעשה אחת התכונות הבולטות בו. האלומיניום ידוע בנוסף כקל משקל, אך אל תתנו לתכונה הזו להטעות אתכם: האלומיניום עמיד וחזק כל כך שהוא אפילו משמש לחלקי מטוסים וכלי שיט! לרוב, לריהוט גן עשוי אלומיניום ציפוי אבקה, אשר תורם לעיצוב ולגימור הסופי, ואף מספק שכבת הגנה נוספת המונעת את התחמצנות האלומיניום והצטברות חלודה. 

אם עדיין אינכם בטוחים איזו מבין המתכות עמידה יותר בפני גשם, הסיבה לכך פשוטה: גם לאלומיניום וגם לנירוסטה איכותית עמידות גבוהה בתנאי חוץ, גשם וטמפרטורות קיצוניות כאחד.

 

מתי נבחר באלומיניום?

התשובה לשאלה אמנם אינה חד משמעית, אך נשמח לשתף אתכם בהעדפות שלנו: בעקבות משקלו הקל של האלומיניום והיכולת שלו להחזיק בתנאי חוץ למשך כ- 30 שנים (!),  עמידותו לחומצות בסיסיות וחלודה – בחרנו באלומיניום כחומר הגלם העיקרי ממנו עשוי גזיבו CLIMATECH האהוב שלנו. אלומיניום היא מתכת קלה לעיצוב, כך שהגזיבו ללא ספק גם נראה נהדר. לפונקציונליות האידיאלית, אפילו הוספנו לגזיבו מערכת לניקוז מי גשמים!

בחרנו באלומיניום גם עבור עששיות סולאריות SOLANT, אך בעקבות מאפיינים אחרים: העששיות הסולאריות שלנו עשויות פרופיל אלומיניום בציפוי אבקה הנועד במיוחד לתנאי חוץ. בנוסף לאלומיניום, זכוכית מחוסמת T3MM מכל הצדדים של העששית, מבטיחים כי היא תהיה חזקה במיוחד ותחזיק לאורך שנים, בדיוק כפי שרצינו.

 

ומה לגבי נירוסטה?

מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס עשויים נירוסטה! לא רק שהשתמשנו במתכת הייחודית שאינה מחלידה לעיצוב, היא גם חלק בלתי נפרד מהצנרת הפנימית של המקלחונים – הנירוסטה מבטיחה שהם יפעלו בצורה תקינה, תמיד.

מקלחון חוץ ממש כשמו, נמצא בחוץ לאורך כל השנה ובכל תנאי מזג האוויר, וכמובן ובאופן טבעי – כל שימוש בו כולל מים. לכן, לא רק שבחרנו בנירוסטה, בחרנו בנירוסטה איכותית במיוחד: נירוסטה 316, המכילה כ- 10.5% כרום, ו- 2%-3% מוליבדן. נירוסטה 316 משרתת תעשיות רבות, משמשת לייצור חלקי כבשן וחלקים של מנועי סילון, כך שהיינו בטוחים (והנירוסטה אף הוכיחה את עצמה, כמובן) כי היא המתאימה ביותר למקלחון שלנו. 

 

לכל מתכת מטרה ושימוש משלה

ככל שמעמיקים בדברים, לומדים את האלומיניום והנירוסטה לעומק, ואף מנסים, מייצרים ובודקים כל מוצר העשוי מתכות שונות – כך גם קשה יותר לקבוע איזו מבין המתכות תשרת טוב יותר את המטרה.

חד עם זאת, לכל רהיט, פריט, או מוצר הנועד לעמוד בתנאי חוץ, מזג אוויר קיצוני, גשם, שמש ורוח – גם אלומיניום וגם נירוסטה יתאימו בצורה נפלאה.

 

חומרי הגלם האיכותיים ביותר, תמיד. גודלייף אאוטדורס.

חלק מהותי ובלתי נפרד מהחזון שלנו בגודלייף אאוטדורס, הוא לספק לכם מוצרים באיכות ללא פשרות, עשויים חומרי גלם שנבדקו ונבחרו בקפידה, שישדרגו את חוויית האאוטדורס ואת המרחב החיצוני שלכם! בין אם מדובר בגזיבו אלומיניום גדול ומרשים, או במקלחון חוץ פרקטי וקומפקטי עשוי נירוסטה 316, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר במוצר עמיד במיוחד שילווה אתכם לאורך שנים רבות. 

היכנסו למאמר שכתבנו שיתן לכם מספר טיפים לבחירת גזיבו לגינה ואולי תגיעו להחלטה שאתם רוצים לשדג את החצר שלכם!

עדיין מתלבטים? יש לכם שאלות נוספות? רוצים לדעת עוד אודות אלומיניום או נירוסטה? אתם מוזמנים תמיד ליצור קשר עם הצוות האדיב והמקצועי שלנו, לכל שאלה ובנוגע לכל נושא. אנחנו נשמח לעזור!