מגמה: קודם רכשו ג’קוזי מתנפח ובסוף עברו לסופטאב

ג'קוזי מתנפח

כמו סופטאב, ג’קוזי מתנפח הוא גם כן ג’קוזי נייד (סוג של), אבל כאן מסתיים הדימיון ביניהם. מבולבלים? הנה כתבה שתעשה לכם סדר בכל הנוגע לסוגיית הג’קוזי המתנפח. אנשים רבים בארץ ובעולם בחרו ג’קוזי סופטאב על פני ג’קוזי מתנפח, למרפסת או לגינה שלהם. לחלק מאותם אלה שבחרו בסופטאב הייתה התלבטות בינו לבין ג’קוזי מתנפח – מוצר שונה גם מבחינת המחיר וגם מבחינת מה שהוא מציע. יש כמה שאפילו בחרו ג’קוזי מתנפח בתחילת הדרך. הם העדיפו להשקיע סכום נמוך יותר, וקיוו שיקבלו תמורה לכך.

דעת הקהל על ג’קוזי מתנפח

כדי לעזור לכן להבין האם הבחירה לקנות ג’קוזי מתנפח נכונה, שאלנו מספר אנשים מה דעתם על ג’קוזי מתנפח – אלו התשובות שקיבלנו.

 

“אלו מוצרים פחות אמינים, הם לא מציעים שירות ולא ברור מי עומד מאחוריהם”

העניין הוא, שג’קוזי מתנפח נראה מאוד דומה לג’קוזי סופטאב, וזה בדיוק מה שיכול להטעות. בעוד סופטאב הינו מוצר העשוי משכבת פולימר מוקצף, חומר המבטיח לו עמידות של שנים, ג’קוזי מתנפח הוא זול יותר. ליתרון היחסי במחיר, יש מספר חסרונות בולטים: הג’קוזי המתנפח רועש מאוד, החלקים שלו זולים והוא לא מבודד. כל תזוזה בג’קוזי מוציאה מתוכו מים והוא לא מאפשר ישיבה נוחה ויציבה. מה עוד, שעל שירות תיקונים ואחריות עבור המוצר אין בכלל מה לדבר. הג’קוזי המתנפח צורך חשמל רב, וזה עוד מבלי שמותקנת בו תאורה, או ג’טים עוצמתיים. בשל העלות הנמוכה שלו, לקוחות שיש להם תקלה במערכת הג’קוזי, פשוט מוותרים על הניסיון לפתור את הבעיה. “בהתחלה בדקתי גם את סופטאב, אבל בחרתי בג’קוזי מתנפח” נזכר ז’ק בכר מזיכרון יעקב “הזמנתי את הג’קוזי המתנפח, אך הוא הגיע אליי כשמספר דברים לא עובדים בו וחסרים לו כמה חלקים.”

את חווית השימוש שלו עם ג’קוזי מתנפח מסכם ז’ק כך: ”אלו מוצרים פחות אמינים, הם לא מציעים שירות ולא ברור מי עומד מאחוריהם, זה משהו די מפוקפק כזה. הג’קוזי הראשון שקניתי גם עשה המון רעש.” גם בני קיויתי, תושב מעלות, זוכר היטב את הג’קוזי המתנפח, ולא לטובה: “היה בלאי גבוה מאוד – הן האגן והן הכיסוי של הג’קוזי המתנפח, התבלו תוך שנה וחצי. צריכת החשמל הייתה גבוהה, והמנוע הרעיש. גם איכות הסינון הייתה נמוכה מאוד, היה הכרח להחליף מים מדי חודש.

“השיקול מאחורי קניית ג’קוזי מתנפח ברור – עלות נמוכה. הבעיה היא, שאין תועלת רבה במוצר. הרבה אנשים שרכשו ג’קוזי מתנפח והתאכזבו מהתוצאה, החליטו שהם רוצים להמשיך וליהנות מג’קוזי בגינה שלהם וגם מוכנים לשלם, בתנאי שיקבלו מוצר שמציע מגוון יתרונות ויש בו תועלת.

 

“ג’קוזי סופטאב הוא פשוט מאוד מוצר איכותי ואני בהחלט יכול להמליץ עליו”

מה שסופטאב מציע, הוא מוצר בו התועלת שווה את ההשקעה ההתחלתית, המתאים לאנשים שהתנסו בחוויה והחליטו שההשקעה במוצר כמו ג’קוזי נייד לגינה או לבית היא משתלמת. ואם כבר רוכשים, אז כאן מדובר בג’קוזי עמיד, המיוצר בארצות הברית. מוצר שמגיע עם אחריות ומחזיר את ההשקעה לאורך השנים. מה עוד, שצריכת החשמל בסופטאב נמוכה ב-70 אחוז מאשר ג’קוזי מתנפח (לפחות). ג’קוזי סופטאב פועל בצורה שקטה, יש בו מרחב פתוח ומבנה עגול ורך, כך שהוא הג’קוזי היחיד שמותאם לילדים.

בני מסביר את המעבר שלו לסופטאב לאחר שניסה ג’קוזי מתנפח (בתמונה למעלה): “כיוון שבתחילת השימוש בג’קוזי המתנפח נהנינו מאוד מהחוויה, ועקב החסרונות שמניתי קודם, החלטנו לחפש אפשרויות אחרות ליהנות. כשהגענו לסופטאב, קריאת החומר הפרסומי, ההתנסות והתרשמות ממנו בגן התצוגה בכפר חיים, נתנו לנו תחושה שמצאנו את הפתרון האידיאלי.”

גם ז’ק מזיכרון יעקב רכש ג’קוזי של סופטאב (תמונה בתחלית הכתבה) והוא מספר על החוויה שלו “אתה מיד רואה שמדובר במוצר טוב ואיכותי הרבה יותר. בסופטאב יש שירות כמו שצריך, יש מי שעומד מאחורי המוצר הזה. גם הפעולה שלו, למשל, הרבה יותר שקטה, אבל זו לא הסיבה היחידה שאני מרוצה ממנו, סופטאב הוא פשוט מוצר איכותי ואני בהחלט יכול להמליץ עליו.”​

בני גם הוא לא מהסס, כשנשאל האם ימליץ לחבריו על סופטאב: “אני מרוצה מאוד מהסופטאב, ובוודאי שאמליץ לכל מתעניין לרכוש אותו. אני ומשפחתי כבר שוקלים לרכוש ג’קוזי נוסף לביתנו (למרפסת של חדר השינה).” אז מה עדיף? סופטאב יחזיק כ-10 שנים וגם אז ניתן לשפץ אותו. קחו 10 ג’קוזי מתנפחים + הוצאות החשמל (שהן גם מתנפחות…) וקבלו את התשובה. אם אתם מחפשים אטרקציה לקיץ, לאירוע, או שאתם רוצים לבחון את הרעיון של ג’קוזי בבית, לפני שאתם עושים השקעה רצינית – אולי כדאי לקנות ג’קוזי מתנפח… אבל, אם אתם יודעים שאתם רוצים ג’קוזי בבית לאורך שנים – לכו ישר על הדבר האמיתי, ובטווח הארוך תחסכו בכל הפרמטרים – מלבד זה של ההנאה מהמוצר.