מתקינים גזיבו? כך תקבעו את כיוון הרפפות

גזיבו לחצר

גזיבו לגינה עשוי אלומיניום עם רפפות מדגם CLIMATECH הוא האידיאלי לשדרוג המרחב החיצוני של הבית. בעת הרכישה, אנחנו מניחים שאתם כבר יודעים היכן תרצו למקם את הגזיבו החדש, אבל חשוב לנו להזכיר לכם עוד פרט קטן עם חשיבות גדולה: כיוון הרפפות הנכון, שיספק לכם את החשיפה לשמש הרצויה וכמובן – מקסימום הנאה!

“מה זה משנה? יש תריסים… אפתח אותם והשמש תיכנס פנימה…” זה משפט ששמענו לא מעט. יחד עם זאת, עם השמש החזקה ומזג האוויר החם שאנחנו מכירים היטב, חשוב לקחת בחשבון גם את כיוון הרפפות, כדי ליצור לעצמנו פינה שהיא באמת נעימה… לכן, צוות המומחים של גודלייף אאוטדורס ריכז עבורכם את הטיפים היעילים ביותר והמלצות מבוססות ניסיון, למיקום הגזיבו ולהתקנתו הנכונה: 

 

תוכן עניינים:

 

כיוון הרפפות וחשיבותו

כמו כל מערכת תריסים או רפפות, גם רפפות הגג של גזיבו CLIMATECH נעות בין שני מצבים: בין מצב סגור אופקי לחלוטין, לבין מצב פתוח, אנכי ניצב. כלומר, אין אפשרות “לתפוס” את כל טווח השמיים (180°) אלא רק את מחציתו (90°). זה בעצם מעניק לכם את האפשרות לבחור “כמה שמש” תרצו להכניס אל תוך המרחב שתיצרו לעצמכם עם הגזיבו, וזה יתרון גדול שכדאי מאוד לנצל אותו! 

תיבת השליטה לפתיחה וסגירה של הרפפות, נמצאת בקצה הקורה האמצעית של הגזיבו. כאשר הרפפות כבר בכיוון הנכון ונרצה לפתוח או לסגור אותן, נעשה זאת באמצעות חיבור מוט השליטה אל תיבת השליטה, בסיבוב ידני. זה קל, מהיר ופשוט: כשאנחנו עומדים ליד קצה הקורה ופותחים את הרפפות, הן יפתחו ממצב אופקי (סגור) ויעלו מעלה עד למצב אנכי (פתוח). הרפפות יאפשרו לקרני השמש להיכנס פנימה ולהגיע מקו האופק המרוחק ישירות אלינו!

גם את מיקום הגזיבו ביחס לבית ומערכות תריסים נוספות הקיימות על אחד מחלונות הבית, ניקח בחשבון בעת המיקום, ההרכבה וההתקנה.

 

הדמיית כיוון רפפות בגזיבו

 

תריסים/רפפות לכיוון השמש

ההמלצה הראשונה שלנו, היא למקם את גזיבו CLIMATECH לכיוון השמש, כך שהרפפות ייפתחו לכיוון מערב או מזרח. אם החצר, הגינה, המרפסת או המיקום הנבחר לגזיבו שהתחדשתם בו פונה לכיוון מזרח – מומלץ שגם הרפפות יפנו לכיוון מזרח. במידה והחלל הנבחר פונה מערבה, אז בהתאם, מומלץ להתקין את הגזיבו כך שהרפפות פונות לכיוון מערב.  

אם מתחם האאוטדורס בו תמקמו את הגזיבו פונה צפונה או דרומה, אנחנו עדיין ממליצים שהרפפות יפנו לכיוון השמש, כלומר, לכיוון מזרח או מערב.

 

גישה נוחה לתיבת השליטה

המלצה נוספת, היא גישה נוחה לתיבת השליטה, כזו שתבטיח שתמיד תוכלו לפתוח או לסגור את הרפפות, בכל רגע שיש בכך צורך ובכל פעם שמתחשק לכם להנות מהשמש או מהצל! מדובר בפעולה פשוטה ביותר, אך מסתבר שרבים מתעצלים לפתוח ולסגור את רפפות הגזיבו, ולרוב הסיבה היא גישה שאינה נוחה.

תיבת השליטה תמיד תהיה בקצה הנגדי לכיוון אליו פונות הרפפות. כלומר, אם הרפפות פונות לכיוון מזרח, תיבת השליטה תהיה בקצה הנגדי, המערבי. גם ההפך כמובן: במידה והרפפות פונות לכיוון מערב, תיבת השליטה תהיה בקצה המזרחי.

 

כיוון רפפות שתואם לבית

הרפפות פונות לכיוון השמש? הגישה נוחה לתיבת השליטה? מצוין! הטיפ השלישי והאחרון שלנו אמנם גם שלישי בחשיבותו, אבל בהחלט אפשרי וקל ליישום. את רפפות הגזיבו ניתן לבחור כך שיפנו לאותו כיוון אליו פונות מערכות תריסים נוספות בבית. לרוב, תריסי הבית כבר פונים אל “הכיוון הנכון” וגם מבחינה אסתטית וויזואלית, זה בהחלט יחמיא ל”רכש” החדש שלכם – גזיבו CLIMATECH מעוצב, עמיד ואיכותי!

 

לכל עונות השנה: גזיבו CLIMATECH מבית גודלייף אאוטדורס

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, שמחים להציג את ה- CLIMATECH: גזיבו לגינה, למרפסת או לחצר, ממנו תוכלו להנות בכל מזג אוויר ובכל עונות השנה! הגזיבו עשוי אלומיניום, כולל גג איכותי עם איטום מלא והגנה מפני מים, מערכת מושלמת לניקוז מי גשמים, עמידות גבוהה מפני חלודה ועוד. כמו כן, הגזיבו שלנו ידוע גם בנראות בלתי מתפשרת, ובהיותו מתאים לגינות ומרפסות רחבות, בתים פרטיים, דירות גג ועוד.

נשמח לסייע לכם עם כל התלבטות בנוגע לגזיבו, כיוון הרפפות, התקנה ואביזרים נלווים, ולהשיב על כל שאלה שלכם. אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל עת, לפרטים ומידע נוסף.