איך לבחור מקלחון חוץ לבריכה שלכם?

איך לבחור מקלחון חוץ לבריכה שלכם

מקלחון חוץ הוא מוצר משלים נהדר לבתים ולמקומות שיש בהם בריכה. מקלחון חוץ בסמוך לבריכה יקל את עבודת תחזוקת המים בבריכה (פחות לכלוך יוכנס לבריכה) וגם יקל על ניקיון הבית (פחות טפטופים בתוך הבית).

אז אם כבר קראתם וחקרתם על היתרונות של מקלחון חוץ לבריכה וקיבלתם את ההחלטה הנכונה לקנות לעצמכם אחד, עכשיו מגיע השלב הקשה יותר. איך לבחור מקלחון חוץ ולמה צריך לשים לב?

 

עמידות

חשוב מאוד לבחור מקלחון חוץ עמיד. מקלחון החוץ עתיד להיות מותקן בגינה או בחצר, ולא בתוך הבית ומשכך הוא חשוף יותר לשינויים במזג האוויר. לכן, חשוב להקפיד לרכוש מקלחון שעשוי מחומרים איכותיים ביותר שעמידים מפני כל נזקי מזג האוויר, כמו רוח ושמש ושעמידים כמובן בפני מים. 

חשוב מאוד לבחור במקלחון שעשוי כולו, כמו גם כל המוצרים הנלווים לו, מחומרים איכותיים. זה אולי נשמע פשוט ומובן מאליו שמקלחון חוץ צריך להיות עשוי מחומרים איכותיים ועמידים, אבל לא כל המקלחונים שמוצעים למכירה היום בשוק עשויים מחומרים איכותיים, מחזיקים מעמד לאורך שנים ועמידים בצורה טובה מול שינויי מזג האוויר ונזקי הטבע 

אנחנו בגודלייף אאוטדורס מייצרים את כל המקלחונים שלנו מפלדת אל חלד (נירוסטה), שהיא חומר עמיד ביותר בפני קוריוזה ובפני חלודה ומאפשרת שימוש יעיל ובטוח במקלחון לאורך שנים וללא חשש.

 

ניידות

אמנם אנו רוצים לבחור במקלחון שיהיה יציב וחזק מספיק כדי שנוכל להשתמש בו באופן קבוע ולא לחשוש שהוא יזוז מהמקום שלו או יינזק מהרוח, אך יחד עם זאת, אנחנו רוצים לאפשר לעצמנו גם את האפשרות להזיז אותו ממקום למקום במידה ונחליט לעצב את הבית מחדש או לשנות את המיקום שלו מכל סיבה אחרת.

בדיוק לשם כך ייצרנו את המקלחונים שלנו במשקל ובגודל המושלמים כדי שיוכלו לעבוד באופן יציב ובטוח לאורך שנים ולאפשר שימוש חוזר בהם בתדירות גבוהה. עיצבנו וייצרנו אותם באופן כזה שניתן להעביר אותם בקלות ממקום למקום בהתאם לצרכים ולרצון שלכם, ללא חשש שהם יפגעו או יתקלקלו במעבר למקום החדש שלהם.

 

חיבור למים חמים וקרים

זו אומנם לא דרישת חובה בכל מקלחון, אך חשוב לקחת אותה בחשבון כשאתם בוחרים את המקלחון שלכם. במידה ואתם משתמשים בבריכה גם בחורף וגם בקיץ, או במידה ואתם לא אוהבים להתקלח במים קרים, חשוב לשקול האם אתם מעוניינים במקלחון שמאפשר חיבור גם למים קרים וגם למים חמים. 

כחלק מהחשיבה שלנו על כל הפרטים, המקלחונים שלנו כולם מאפשרים חיבור למים חמים וקרים בכל ימות השנה.

 

עיצוב שמתאים לגינה שלכם

השקעתם כל כך הרבה מחשבה ועבודה בגינה שלכם, כאן זה לא המקום להתפשר. חשוב לבחור בעיצוב, בצבע ובצורה שישתלבו בצורה מושלמת וסימטרית עם העיצוב של הבית והגינה שלכם.

אנחנו חושבים על כל הפרטים הכי קטנים במוצרים שלנו ומעצבים אותם עד לרמת השלמות המקסימלית. מבחינתו, אם המוצר לא מושלם מכל הבחינות, אנו לא נציע אותו למכירה ונמשיך לחקור ולבנות מוצרים אחרים עד שנגיע לתוצאה הסופית המושלמת מבחינתו. 

הניסיון שלנו, המחקר והאהבה האמיתית שלנו למה שאנחנו עושים, ממשיכים לדחוק ולדחוף אותנו יותר ויותר קדימה. כל מוצר שאנחנו מתכננים, מעצבים, בונים ומייצרים, הוא ייחודי בפני עצמו, ואנו גאים בכל המוצרים שלנו ושולחים כל אחד מהם באהבה אל כל אחד ואחד מהלקוחות שלנו.

 

יש לכם שאלה על אחד מהמוצרים שלנו? לא בטוחים מה המוצר המתאים לכם ביותר ורוצים להתייעץ? אנחנו מזמינים אתכם לשלוח לנו הודעה, להתקשר או להגיע אלינו, והמומחים של גודלייף אאוטדורס ישמחו לסייע לכם!