אקוופינס – פתרון אחד למי הג’קוזי

ג'קוזי לבית

פגיעה במושבות החיידקים וטיפול שימנע את חזרתם מבטיח מי ג’קוזי רכים, נקיים וצלולים ללא מאמץ. אקוופינס עושה סוף לחיידקים ולכימיקלים, לטבילה מושלמת במים צלולים.

במשך שנים, ריח לא נעים ותחושות צריבה וגירוי בעור של חומרי חיטוי לג’קוזי פגמו בהנאה של שימוש בג’קוזי או ספא. אקוופינס שונה: בניגוד למוצרים המסורתיים לטיפול במים, אקוופינס מרככת את המים ומרגיעה את העור, ללא האפקט ההרסני של כימיקלים.

 

מה זה בעצם אקוופינס?

אקוופינס הוא ערכת טיפול המכילה חומרים לטיפול במים – משמע חומרים לג’קוזי וגם חומרים לבריכה, עשויה חומרים טבעיים וידידותית לסביבה. כדי להבין איך אקוופינס עובדת, יש תחילה להבין את הסיבה האמתית לחיידקים המזהמים את המים – ביופילם.

הביופילם הינו חומר חלקלק שנוצר ע”י החיידקים כדי לשמש להם כסביבת חיים והזנה מוגנת. החיידקים מגיעים למים ממקורות שונים וע”י המתרחצים. בחיפוש אחרי מקום בטוח, החיידקים יוצרים שכבת חומר, המאפשרת להם להידבק לכל מקום לח בשטח הג’קוזי. קירות, דפנות, מעטפת, מסננים, סילונים וכו’

החיידקים מתמקמים ויוצרים במהירות מושבות בכל שטח הג’קוזי. הביופילם נועד להגן על החיידקים ושכבה זו עושה עבודה מצוינת. לחומרי החיטוי המסורתיים כמו כלור וברום פשוט בלתי אפשרי לחדור את שכבת ההגנה הזו. גם כמויות גדולות של כלור יכולות לפגוע רק בחיידקים שנמצאים מחוץ לביופילם, בעוד אלו שבתוך שכבת ההגנה ממשיכים להתקיים ללא הפרעה. 99 אחוזים מכלל החיידקים חיים בביופילם, כשאחוז בודד מהם בלבד חי במי הג’קוזי עצמם. רק אלו מטופלים בחומרי החיטוי המסורתיים כמו כלור וברום.

 

כיצד פועלת ערכת האקוופינס

מרגע שאקוופינס נכנסת למים היא מתחילה בתהליך פירוק והסרת הביופילם משטח הג’קוזי. ללא מחסה, החיידקים חשופים ופגיעים. מתרחצים שיכנסו למים יכניסו עמם מן הסתם חיידקים חדשים, אך לחיידקים החדשים אין יכולת “להידבק” ולהתרבות מחוץ לביופילם. החיידקים הללו מטופלים ביעילות על ידי אקוופינס, שבמהירות מעלימה אותם.

על ידי הסרת הביופילם, אקוופינס מנקה את המים ואת מערכת ההפעלה, מפחיתה משמעותית את רמת החיידקים ומונעת אפשרות של זיהום נוסף. כתוצאה מכך פוחת הצורך לחסל חיידקים והשימוש בכימיקלים כמו כלור וברום מצטמצם משמעותית. בעיית הקלציום, שלעיתים מופיע בג’קוזי ומזיק למערכת שלו, נפטרת גם היא בעזרת הטיפול.

המדענים העומדים מאחורי פריצת הדרך שנקראת אקוופינס הגיעו לשורש בעיית החיידקים במים, ויצרו פתרון ידידותי לסביבה. הטיפול מסיר כימיקלים ממערכת ההפעלה של הג’קוזי והחלקים המרכיבים אותה, ומבטיח שהחיידקים ייעלמו ולא יחזרו בחזרה. טיפול פשוט פעם אחת בשבוע בלבד ירכך את מי הג’קוזי שלכם, ינקה אותם מחיידקים וישאיר אותם צלולים.