ג’קוזי ים המלח – על יתרונות השימוש במי מלח בג’קוזי

ג'קוזי ים המלח

שלום לכם בעלי סופטאב. אם היו אומרים לכם שהג’קוזי שלכם יכול להיות עם מים מלוחים, עם מלחים ומינרלים של ים המלח. מה הייתם אומרים? ובכן היום זה אפשרי עם ערכת “חווית ים המלח” של אקוופינס. לרגל השקת ערכת “חווית ים המלח” לג’קוזי בישראל אנו שמחים להביא בפניכם מאמר שנכתב במגזין LIVESTRONG בארה”ב ע”י העיתונאית ג’יל בלסינג על כל היתרונות של ג’קוזי עם מי מלח. רק אל תשכחו שרק הערכה של אקוופינס מתאימה לשימוש בג’קוזי מכיוון שהמלח אשר כלול בערכה הנו נטול מתכות ולא יגרום לקורוזיה. אז תהנו…

 

ג’קוזי עם מי מלח

מאז תקופת אלכסנדר הגדול והשושלת הפתולמאית, טבילה במי מלח היוותה טיפול מטהר ומרפא. התומכים מאמינים כי המינרלים והמים עשירי היוד יונקים זיהומים מהעור.

ג’קוזי ים המלח הוא למעשה ג’קוזי עם מי מלח. האפשרות הזאת קיימת בזכות ערכת “חווית ים המלח” של אקוופינקס הזמינה לרכישה אצלנו באתר.

 

היסטוריה

האדם הראשון אשר העיר לגבי תכונותיהם התרפוטיות של מי הים היה היפוקרטס, אבי הרפואה. לאחר שצפה בהשפעה החיובית אשר היתה לים על ידיו הפצועות של דייג, הוא התחיל לעודד את מטופליו להשתמש במי מלח לטיפול בזיהום. מאוחר יותר, תהליך הידוע בשם תלסונתרפיה, שמשמעותו ביוונית “טיפול במי ים”, פותח בבריטני, צרפת במאה ה-19. היום, טיפולים במי מלח משמשים באופן רפואי במרכזי בריאות וספא ברחבי העולם.

 

השפעות

מי ים מרגיעים ומחטאים את גופכם. בנוסף, השפעתם דומה למלחי אפסום בכך שהם מכילים מגנזיום אשר עוזר בחיזוק המערכת החיסונית. למעשה, לדברי דר’ תרזה רמזי, מייסדת שותפה של המרכז לרפואה טבעית באריזונה, אמבט מלחי אפסום מעורר תהליך הנקרא וסודילציה, אשר מגביר את יצור כדוריות הדם הלבנות ועוזר לגוף להילחם במחלות בצורה יעילה יותר.

 

יתרונות

מי מלח יחטאו בטבעיות את הג’קוזי שלך, ועל ידי שימוש זה במקום בכלור, תוכלו להוריד את המגע שלכם עם כימיקלים מזיקים. יתרון זה ימנע ממך את תחושת העור היבש , עיניים אדומות, שיער ירוק וריח לא נעים הקשור לחשיפה לכלור. בנוסף, מאחר וסודיום הוא מינרל, הוא לא יתנדף. לכן על ידי שימוש במי מלח בג’קוזי, יתכן ולא תצטרך לרוקן את המים לעיתים תכופות או להוסיף כימיקלים לעיתים מזומנות, ובכך לחסוך לכם כסף.

 

תפיסות מוטעות

מאחר ולסודיום כלורי (NaCl) יש נקודת התכה מעט מתחת 36 מעלות, אשר הינה נמוכה בהרבה מהטמפרטורות ברוב הג’קוזים, יצרנים רבים ממליצים על סודיום ברומי (NaBr) במקום. בנוסף, ריכוז הסודיום בג’קוזי שלך ככל הנראה לא יהיה גבוה כמו זה שבים. בעוד מי ים צלולים מכילים כמה אלפי חלקים למיליון, ג’קוזי עם מי מלח צפוי להכיל 1500-2100 חלקים למיליון.

 

אזהרה

התייעצו עם ספק הג’קוזי שלכם לפני שתוסיפו מלח כלשהו למי הג’קוזי שלכם. דבר זה עלול לשלול את האחריות על הג’קוזי. בנוסף, מלח עלול להשפיע באופן שלילי על המערכת על ידי סתימה או קורוזיה של המשאבות, במידה והג’קוזי שלכם אינו מתאים למי מלח. יש חברות המציעות ג’קוזים מותאמים במיוחד למי מלח. לבסוף, שימו לב כי ג’קוזי עם מי מלח עלול לחמצן ריהוט ממתכת המצוי בקרבת מקום.

 

אלטרנטיבה קלה

אם אין בבעלותכם ג’קוזי ואינכם מתכננים לרכוש מערכת מי מלח חדשה, תוכלו להינות מהיתרונות המרגיעים והתרפויטיים של מי המלח על ידי הוספת מלח למי האמבטיה שלכם. כדי להעצים את החוויה, השרו את המלח בשמנים אתריים כגון מנטה, יסמין או לבנדר. לאחר מכן ערבבו שני חלקים מלח עם חלק אחד אבקת סודה לשתייה, והוסיפו מעט שמן שומשום. טבלו במים, הרגעו ותהנו. מקורות: כתבתה של ג’יל בלסינג sea salt in hot tubs

https://oureverydaylife.com/298093-sea-salt-in-hot-tubs.html

להזמנת חומרים לטיפול במים או את מוצרי אקוופינקס, בקרו בקטלוג שלנו.