ג’קוזי לגינה – מחירים וסקירת שוק, השוואה מלאה

ג'קוזי לגינה

שוקלים לקנות ג’קוזי לגינה או ג’קוזי לחצר שלכם? נהדר, הגעתם בדיוק למקום הנכון. בין אם תבחרו לרכוש ג’קוזי חדש או ג’קוזי יד 2 – הדבר הראשון שתצטרכו לעשות לפני שאתם ממהרים לפתוח את הארנק ולקנות ג’קוזי לגינה זו סקירת שוק מקיפה שבודקת את כלל האפשרויות הקיימות בשוק וסקירה שמתייחסת לכלל הפרמטרים שיש לקחת בחשבון לפני שאתם מקבלים את ההחלטה הגורלית. בראש הסקירה כמובן – המחירים של ג’קוזי לגינה (אבל לא רק).
בשוק הישראלי יש לא מעט אופציות, יצאנו לבדוק כמה עולה ג’קוזי לגינה וגם לבדוק מהן החסרונות והיתרונות של כל אחד, כל ג’קוזי בדקנו בצורה המעמיקה והאובייקטיבית ביותר שאפשר והתוצאות? הכל בכתבה הבאה:

 

הוותיק והמוכר – ג’קוזי לגינה אקרילי קשיח

התמונה הראשונה שעולה לרוב האנשים בראש כאשר נאמרת המילה ג’קוזי לגינה היא של הג’קוזי האקרילי המסורתי שכולנו מכירים. אבל גם תחת הקטגוריה הזאת יש מגוון מאוד רחב של דגמים, סוגים, ופונקציות במחירים ובאיכויות שונות שחשוב שתכירו. בחרנו לחלק את הג’קוזי האקרילי ל-2 זרמים עיקריים : ג’קוזי אקרילי תוצרת אמריקה ואירופה, וג’קוזי אקרילי תוצרת סין ומדינות אחרות, הקפידו לשים לב לנושא כיוון ויש לא מעט חברות בשוק שיספרו לכם שהג’קוזי לגינה מיוצר בארצות הברית אך בפועל הוא לא, מכיוון שקשה מאוד לדעת, ניתן לקבוע בעיקר על סמך המחיר, רעש פעולה, ואיכות גימור.

 

ג’קוזי לגינה אקירלי תוצרת אמריקה / אירופה

תוצרת: ארצות הברית, קנדה, גרמניה, איטליה, שוויץ

ניידות: יש צורך במנוף, התקנה מורכבת

חומר: פולימר אקרילי קשיח

צריכת חשמל: 50 – 150 ₪ בחודש, מבוסס גופי חימום

טווח מחירים: 40,000 – 100,000 ₪

יתרונות: מגוון רחב של פונקציות ואפשרויות לנוחות המשתמש, צריכת חשמל נמוכה יחסית, עשוי חומרים איכותיים, אמין מאוד, יוקרתי ובעל מראה מרשים. חסרונות: יקר מאוד, עשוי חומר קשיח, התקנה מורכבת וקושי בהעברה ממקום אחד לאחר.

 

ג’קוזי לגינה אקירלי תוצרת סין / אחר

תוצרת: סין, טורקיה, ישראל, מקסיקו

ניידות: יש צורך במנוף, התקנה מורכבת

חומר: פולימר אקרילי קשיח

צריכת חשמל: 200 – 400 שקלים בחודש, מבוסס גופי חימום

טווח מחירים: 25,000 – 35,000 ₪

יתרונות: מחיר זול ביחס לג’קוזי לגינה המיוצר בארצות הברית או באירופה, בעל מראה מרשים, מגוון רחב של פונקציות ואפשרויות לנוחות המשתמש. חסרונות: צריכת חשמל גבוה, רמת גימור נמוכה ובלאי גבוה, התקנה מורכבת וקושי בהעברה ממקום אחד לאחר

 

ג’קוזי רך – סופטאב

סופטאב הוא ג’קוזי לגינה קצת שונה מהשאר, הוא תופס מקום איפשהו באמצע, מדובר במוצר אמריקאי, הוא ג’קוזי נייד וניתן להעברה בקלות בגלל שעשוי מחומר קל. הוא רך, ובעל אופן ספייס, זאת אומרת – ללא מושבים.

תוצרת: ארצות הברית

ניידות: ניתן להעביר בקלות ממקום אחד לאחר

חומר: פוליבונד

צריכת חשמל: 30-70 ₪ בחודש, מתבסס על חום המנוע בלבד

טווח מחירים: 27,500 – 31,000 ₪

יתרונות: רך ונוח, נייד וניתן להעברה בקלות ממקום למקום, עשוי חומרים איכותיים, אמין מאוד, שקט ובעל מראה יוקרתי חסרונות : ללא מושבים, מחיר יחסית יקר, מראה פחות מרשים מהג’קוזי האקרילי.
קראו בהרחבה מה אומרים לקוחות שרכשו סופטאב

 

למתחילים – ג’קוזי מתנפח

שחקן חדש שהגיע לישראל לא מזמן הוא הג’קוזי המתנפח.
ג’קוזי מתנפח זו אלטרנטיבה טובה לאלו שמוגבלים מבחינה תקציבית או שעדיין לא יודעים כמה שימוש יהיה לג’קוזי בבית ורוצים תחילה לבחון את הנושא.
את הג’קוזי המתנפח ניתן להעביר ממקום אחד לאחר בקלות.

תוצרת: סין

ניידות: ניתן להעביר בקלות ממקום אחד לאחר

חומר: PVC

צריכת חשמל: 150 – 250 ₪ בחודש

טווח מחירים: 2000 – 10,000 ₪

יתרונות: נייד, ניתן להעביר אותו ממקום למקום בקלות, רך, התקנה פשוטה, מחיר נוח. חסרונות: בלאי גבוה, ללא מושבים, צריכת חשמל גבוה, טיהור מים ברמה נמוכה, מראה זול, ללא פונקציות מתקדמות, ללא ג’טים, חסר יציבות, רועש

 

עשוי עץ – הוט טאב

ההוט טאב מתבלט בעיקר במראה האותנטי והכפרי שלו.
הוא משרה אווירה טבעית, משתלב היטב עם הגינה, ונותן למים ריח והרגשה של מעיין טבעי.
ביחד עם זאת, להוט טאב יש לא מעט חסרונות שנובעים מהחומר ממנו עשוי.

ניידות: יש צורך במנוף ובחדר מנוע, התקנה מורכבת

חומר: עץ

צריכת חשמל: 300 – 600 ₪ בחודש

טווח מחירים: 29,000 – 31,000 ₪

יתרונות: מראה אוטנטי וכפרי, מקנה אווירה טבעית, מעוצב בהתאמה אישית חסרונות : לא נוח, דורש תחזוקה גבוה ויקרה, קושי בחיטוא המים, צריכת חשמל גבוה, מחיר גבוה

 

ג’קוזי יד 2

אפשר למצוא ג’קוזי יד 2 באתר יד 2 או באתרים אחרים.

יתרונות: מחיר, ניתן יהיה למצוא ג’קוזי מכל הסוגים ובמחיר זול יחסית – בד”כ 50% מאשר המחיר של חדש אלא אם כן מדובר על מערכת חדשה יחסית ועדיין באחריות.

טווח מחירים: בד”כ בחצי המחיר לעומת חדש.

חסרונות: מוצר אינטימי ועדיף חדש, בד”כ לא נמצא באחריות, צריך לעשות הובלה והתקנה ולא תמיד פשוט…

 

לסיכום

בארצנו הקטנה יש לא מעט אפשרויות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, לכל אחת יש את היתרונות והחסרונות שלה. קחו בחשבון את כל הפרמטרים כמו מחיר, ניידות ואל תתעלמו מאף אחד מהם, לכו והתנסו בעצמכם, בררו וקבלו חוות דעת מאנשים שכבר רכשו ג’קוזי לגינה ורק לאחר מכן קבלו את ההחלטה.

אם אתם עדיין מתלבטים ורוצים להתייעץ, הצוות של גודלייף אאוטדורס ישמח לסייע לכם בבחירת ג׳קוזי לגינה שלכם.

שתיהיה לכם קנייה מהנה!