רוצה ג’קוזי נקי? מקלחת חוץ היא הפתרון המושלם!

מקלחת חוץ ללא ספק משדרגת את חווית הבריכה, אך חשוב לזכור שיש לה גם עוד מטרה חשובה: שמירה על ג’קוזי נקי, כזה שנעים לבלות בו שעות ארוכות, בקיץ וגם בחורף. עם פרקטיות שאין שני לה, מקלחת החוץ היא אלמנט עיצובי התורם לנראות החצר ולעיצוב הכללי בה. באלגנטיות מרשימה היא תתאים לריהוט הקיים, לבריכה, לג’קוזי, או למגוון הפריטים שהופכים את החצר למקום הבילוי המועדף ביותר!

הכירו את ארבעת הדגמים המובילים של גודלייף אאוטדורס: WONDERFALL, RUSTICO, BLACK TUBE ו- SILVER TUBE – מקלחות החוץ אשר עשויות מפלדת אל-חלד (נירוסטה) עמידה ואיכותית, עם חיבור למים חמים וקרים, בסטנדרטים הגבוהים בשוק! לשמור על הג’קוזי נקי, מעולם לא היה פשוט יותר…

 

שומרים על ג’קוזי נקי, בקלות!

הפעולות היומיומיות הפשוטות ביותר הן בהחלט אלה שעושות את ההבדל בין ג’קוזי שישרת אתכם לתקופה קצרה לבין כזה שתהנו ממנו למשך שנים ארוכות! כמה מ”הטיפולים המונעים” לשמירה על ניקיון המים, אינם דורשים שום מאמץ מיוחד:

שימוש בחומרי ניקוי ותחזוקה ייעודיים – על-פי הוראות היצרן.

שימוש ברשת ניקוי ייעודית – במידה והג’קוזי ממוקם בחצר, מומלץ להקפיד על ניקוי העלים, האבק ושאר הלכלוכים מבחוץ העלולים להצטבר בתוכו.

כיסוי הג’קוזי לאחר הרחצה, כשאינו בשימוש – לאותה מטרה בדיוק, מומלץ להשתמש בכיסוי מתאים ולמנוע הצטברות הלכלוך.

הקפדה על שיער אסוף בעת הרחצה – במטרה למנוע נשירת שיער העלולה לגרום לסתימות.

כניסה לג’קוזי כשהגוף נקי – במטרה למנוע הצטברות זיעה, שומן, איפור וכו’. רחצה מהירה אך יסודית לגמרי תספיק!

לצד ניקיון המים עליו מומלץ להקפיד באופן יומיומי, החלפת המים וניקוי חלקי הג’קוזי השונים הן פעולות תחזוקה הנחשבות למורכבות יותר, אותן מומלץ לבצע אחת לתקופה- בהתאם לאופי וכמות השימוש.

 

מים נקיים כל הזמן, עם מקלחת חוץ

רחצה בחוץ, תחת כיפת השמיים היא תמיד חוויה נעימה, בעוד מקלחת חוץ איכותית תהיה חוויה מהנה בכל עונות השנה. ניתן לבחור במים קרירים או נעימים בחודשי הקיץ החמים, או בטמפרטורה גבוהה כשקר בחוץ וממש יש חשק להתפנק!

לרוב, בכל ג’קוזי אשר לצידו מקלחת חוץ – המים נקיים יותר וגם התחזוקה טובה יותר! כמו כן, את תופעת ה”טפטופים” בבית ניתן למנוע לחלוטין ובקלות עם רחצה מהירה בחצר, ואף לשמור גם על הבית נקי יותר.


 

עיצוב מושלם – מראה מנצח

העיצוב החדשני של סופטאב, הג’קוזי שכבר כבש את ליבם של מתרחצים רבים ברחבי העולם, הגיע לישראל! הסופטאב עשוי מחומר רך ואיכותי, מגיע עם חיפוי ויניל דמוי עור בשלל צבעים אלגנטיים ומעוצב בצורה האידיאלית- עגול עם מרחב פנימי פתוח ונוח.

גם למקלחת החוץ אשר תשלים את חווית הרחצה, יתרונות עיצוביים שלא ניתן לפספס: מבחר צבעים מרהיבים, כמו גם משטחי עמידה עשויים נירוסטה, במבוק, לוחות דמויי עץ ועוד! מקלחות החוץ של SPIRIT, מבין המוצרים הפופולריים והאהובים אצלנו בגודלייף אאוטדורס, הן Free Standing, מתאפיינות ביציבות מקסימלית, אך עם גמישות במרבית בבחירת המיקום- תמיד ניתן למקם מחדש את המקלחת, היכן שתרצו!

 

ג’קוזי לחצר, מקלחת חוץ ועוד – מגוון המוצרים של גודלייף אאוטדורס

אתם מוזמנים להנות מחווית הבריכה האידיאלית, עם ג’קוזי מפנק במיוחד ומקלחת חוץ באיכות ללא פשרות, כמו גם עם כל אחד מהמוצרים השונים של גודלייף אאוטדורס, לשדרוג החצר שלכם! נשמח לסייע לכם עם כל בחירה או התלבטות, לתת מענה לכל שאלה שלכם ולעשות כל שביכולתנו כדי שתפיקו את המקסימום מהמרחבים האהובים ביותר, הבית והחצר. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת למידע נוסף.