האם אפשר להשאיר פופים בחוץ?

האם אפשר להשאיר פופים בחוץ

פופים כבר אינם רק רהיט לתוך הבית, בשנים האחרונות הרהיט חסר הצורה שמתאים את צורתו – הפך להיות פופולרי גם במרחב החיצוני של הבית – בגינה, במרפסת ואפילו בתוך הבריכה.

 

האם אפשר להשאיר פופים בחוץ?

כן בהחלט אבל זאת בתנאי שהכיסוי של הפופים עשוי בדים העמידים בתנאי חוץ מסוג אולפין או מסוג אחר.

 

מהם בדי חוץ? מהו בד אולפין?

בד אולפין הנו בד פוליאסטר באריגת קנבס בעל מרקם עשיר המיוצר בטכנולוגיה ייחודית הקרויה SOLUTION DYE – צביעת הפוליאסטר בשלב התא הגולמי טרם שעובד לחוט.

 

מה היתרון בשימוש בבדי SOLUTION DYE למוצרי אאוטדורס

היתרון בטכנולוגיה זו הוא שבניגוד לבדים רגילים אשר מיוצרים חסרי צבע ואז נצבעים בתור חוט או בד (אבל לעולם אינם צבועים ב-100%) – בדי SOLUTION DYE מקבלים את צבעם כבר בשלב הגולמי שלהם כאשר הם עדיין נוזל פולימרי ורק אז מעובדים לצורת חוט ואז לבד.

משמעות הדבר שבדי אולפין בטכנולוגית סולושן דיי הנם צבועים בצורה מלאה והרמטית והנם עמידים ביותר בפני דהייה בעקבות חשיפה לשמש, עמידים לכתמים, עמידים לכלור או חומרים מלבינים אחרים ועמידים לטחב או עובש.

בד האולפין הנו העמיד ביותר לתנאי חוץ – רמת עמידות UV נעה בין 7 ל-8 (כאשר 8 היא הרמה הגבוהה בעולם) והנו האופציה האיכותית ביותר לשימוש לייצור פופים לבריכה ולתנאי חוץ.
תכונות בד אולפין בטכנולוגיית סולושן דיי:

  • עמידות גבוהה בפני השמש
  • עמידות בפני כלור וחומרים מלבינים
  • עמידות בפני כתמים
  • עמידות בפני טחב ועובש
  • בד חזק ועמיד יותר בפני קריעה מבדים רגילים

 

על בדי אולפין (תרגום גוגל מויקיפדיה באנגלית)

סיבי אולפין הם סיבים סינטטיים העשויים מפוליאולפן, כמו פוליפרופילן או פוליאתילן. משתמשים בו בטפטים, שטיחים, חבלים ופנימי רכב.
יתרונותיו של אולפין הם כוחו, עמידותו בצבעים ונוחותו, עמידותו בפני כתמים, טחב, שחיקה ואור שמש, וכמותו הטובה וכיסוי.

סיבי אולפין הם בעלי תפזורת רבה וכיסוי תוך שהם בעלי כוח משקל ספציפי נמוך. משמעות הדבר היא “חום ללא משקל”.
לסיבים יש ספיגת לחות נמוכה, אך הם עלולים לפתול לחות ולהתייבש במהירות.
אולפין עמיד בפני שחיקה, כתמים, אור שמש, אש וחומרים כימיים. זה לא צובע טוב, אבל יש לו את היתרון שהוא צבעוני. מכיוון שלאלפין יש נקודת התכה נמוכה, ניתן לכבול טקסטיל בצורה תרמית. הסיבים הם בעלי הסטטיקה הנמוכה ביותר מכל הסיבים המיוצרים ובוהק בינוני.
אחד המאפיינים החשובים ביותר של אולפין הוא חוזקו. הוא שומר על חוזקו בתנאים רטובים או יבשים ועמיד מאוד. ניתן לייצר את הסיבים בכוח של תכונות שונות.

מקור: בדי אולפין בויקיפדיה

 

אילו בדים משמשים לפופים של פאלם ליף?

הקולקציה לבריכה POOL

גודלייף אאוטדורס היא היצרנית של מותג הפופים פאלם ליף, אותם אנו מייצרים עם בדים מסוג 100% אולפין עם כל היתרונות שפורטו למעלה.

 

הקולקציה ליד הבריכה POOLSIDE ופאטיו PATIO

שתי קולקציות נוספות שמיוצרות על-ידי פאלם ליף הן קולקציית פופים למרפסת (PATIO) וקולקציית פופים לצד הבריכה (POOLSIDE). הבדים לקולקציות הללו הנם גם כן מסוג אולפין אך כוללים בנוסף שכבת איטום נגד חדירת מים. כלומר תוכלו להשאיר את הפופים בחוץ תחת כיפת השמיים ולא לדאוג שהם יירטבו מטל או גשם או מבגד הים שלכם. בדי הקולקציה הזו גם כן כוללים עמידות בפני UV ברמה 7 עם 5 שנות אחריות נגד דהייה מהיצרן ועמידות בפני קריעה ברמה 5.6 לפי התקן אמריקאי ASTM D5034-09.

מדובר בבדים באיכות של המותג SUNBRELLA עם אחריות ל-3 שנים.

 

אז אם אתם לא יודעים באיזה פוף חוץ לבחור, או סתם מתלבטים, אנחנו מזמינים אתכם לבדוק את קולקציות הפופים של פאלם ליף באתר.