האם פופים יכולים לצוף בבריכה?

האם פופים יכולים לצוף בבריכה

מאיפה פתאום לצד מזרנים וצפים אחרים לבריכה צצו להם הפופים הצפים לבריכה? והאם פופים יכולים לצוף על המים היטב? מה היתרונות ומה החסרונות של פופים צפים לבריכה בהשוואה למתנפחים וצפים אחרים? ובכלל כל מה שצריך לדעת על פופים לבריכה כאן לפניכם.

 

מה המקור של הפופים הצפים?

זה התחיל לפני כמה שנים באוסטרליה ובארה”ב ולאט לאט התפשט לשאר העולם… אנחנו גודלייף אאוטדורס – מייצרים ומשווקים פופים צפים בישראל כבר מספר שנים תחת השם PALM LEAF.

 

האם באמת פופים יכולים לצוף?

כן הם יכולים. פופים מלאים בחרוזי פוליסטירן הידועים בשמם קל-קר (ע”ש המפעל ‘קל-קר עין הכרמל’ מקיבוץ עין הכרמל – אשר יצר מיכל מים עם מעטפת קל-קר אשר שמרה על קור המים).
חרוזי פוליסטירן הנם בעלי משקל סגולי נמוך מאוד ולכן צפים בקלות על גבי המים ויכולים להחזיק גם את כיסוי הבד וגם אנשים שיושבים על הפוף. אגב כשחושבים על זה – השימוש בפוליסטירן מוקצף קיים מזמן ולא ממש החל עם הפופים הצפים – חגורות הצלה, מצופים, גלשני בוגי וכו’ – כל אלה כוללים שימוש בפוליסטירן מוקצף כדי לצוף.

 

היתרונות/חסרונות של פופים צפים אל מול מתנפחים וצפים אחרים

קריטריון פופים צפים מתנפחים צפים מפלסטיק אחרים
נוחות רכים עם מרקם של בד ומקבלים את צורת הגוף רכים אך מחליקים קשיחים אך מובנים
עמידות/שרידות עמידים עד 5 שנים עם טיפול נכון בד”כ עמידים לשבועות בודדים עמידים למספר שנים
מחיר 500-800 ₪ 50-250 ₪ 1,000-1,500 ₪
תחזוקה דורשים תוספת מילוי לאחר עונה לפעמים שווה לתקן חורים אינם דורשים תחזוקה

 

לסיכום ההשוואה

פופים לבריכה נוחים מאוד, עמידים יחסית (דורשים קצת התייחסות) ומספקים תמורה טובה לכסף.

 

למה חשוב לשים לב כשקונים פופים צפים לבריכה?

  1. הבד – חשוב מאוד לשים לב שהפוף עשוי בד חוץ מסוג אולפין – מדובר בבדים אשר נצבעים בשיטת צביעת סולושן – שזה אומר צביעה בשלב הפוליאסטר הגולמי טרם יוצר חוט. וזה אומר שהסיבים צבועים בצורה הרמטית ולא נותר מקום בתאים לקליטת צבעים אחרים או להיחלשות ע”י גורמים אחרים. בדי אולפין הנם העמידים לקרינת UV (רמה 7-8) וישמרו על הצבע לאורך זמן רב.
  2. כמות המילוי – כן בניגוד לפופים רגילים המשמשים לישיבה או שכיבה מחוץ למים בהם נהוג למלא את הכיסוי בכ-⅔ מנפחם ולהותיר כ-⅓ ריק כדי לספוג את נפח הגוף – בפופים המיועדים לצוף בבריכה רצוי למלא אותם ככל האפשר כדי שיצופו היטב וגם כך המילוי יחזיק זמן רב יותר.
  3. עיצוב הדגם – כמובן שהפוף גם צריך להיות מעוצב בצורה נוחה ואסתטית כדי שהבריכה שלהם תהיה יפה ואטרקטיבית…

וכמובן שאם אתה שוקלים לרכוש פופים צפים לבריכה – אנחנו ממליצים לכם לבדוק את קולקציית POOL – קולקציית הפופים לבריכה של PALM LEAF הפופים הטובים ביותר בקטגוריה עשויים בדי אולפין ובמגוון רחב של דגמים וצבעים.

ציפה נעימה!