הקיץ המושלם כבר כאן! המדריך המלא לבחירת פופים לבריכה

פופים לבריכה

הם יפים, הם נוחים והם ישדרגו את חוויית הבריכה שלכם בקיץ הקרוב תוך שניות! פופים לבריכה כבר מזמן הפכו מטרנד בעולם העיצוב והריהוט למוצר חובה, ובהחלט יש סיבה טובה לכך שהם צוברים פופולריות בקצב מסחרר, בארץ ובעולם.

על הפופים הקלאסיים ניתן לשבת בחצר, בגינה, או כמובן- מסביב לבריכה, בעוד הפופים שלנו מעניקים חוויה דומה – אך עם הבדל שלא ניתן להתעלם ממנו: ישיבה או שכיבה בנוחות מקסימלית, ממש בתוך המים! אם חיפשתם את החוויה האולטימטיבית בבריכה שלכם, כנראה שפופים איכותיים היכולים גם לצוף, הם בדיוק בשבילכם- ואנחנו, גודלייף אאוטדורס, כאן כדי לסייע לכם בבחירת הפופים הנכונים:

 

הפופים שכבשו את ארצות הברית ואוסטרליה

קולקציית POOL החדשה זכתה לפופולריות רבה הרחק אי שם, מעבר לים – בארצות הברית ובאוסטרליה. אך עם אקלים ים תיכוני, כמו גם עיצוב ויצירתיות המאפיינים בתים רבים ברחבי ישראל, בהחלט לא נשארנו מאחור. כל מי שכבר התנסה בוודאי יסכים – החוויה של לצוף בבריכה על-גבי פוף איכותי ונוח, היא ייחודית, מהנה ואף יש שיגדירו אותה ממכרת ממש.

 

מה מיוחד כל-כך בפופים לבריכה?

פופים לבריכה מורכבים ממעטפת בד צבעונית, מילוי נעים באיזון מושלם – כך שיצופו בצורה הטובה ביותר ולעיתים גם חומרים נוספים באיכות פרימיום. בדומה לפופים לחצר או פופים לגינה, גם לקולקציות הבריכה השונות מבחר גדול של צורות, עיצובים וסגנונות: קונכיה, ערסל, כורסאות בגדלים שונים, מזרן ואפילו מגש צף על-גביו ניתן להניח מזון, שתייה, או פריטים שונים שתרצו קרוב אליכם, ממש בתוך הבריכה!

 

בד אולפין – בד איכותי במיוחד

כדי להבטיח שהפוף שלכם ילווה אתכם לאורך שנים, בדומה לרוב המוצרים אותם אנו מכירים – לאיכות וחומרי הגלם חשיבות גבוהה. הפופים שלנו, עשויים בדי אולפין, בדים שאינם נשחקים, ידועים בעמידותם וחסינותם מפני כתמים, בלאי, נזקים שונים מפגעי מזג האוויר וקרינת UV. בד אולפין אמנם יקר יותר מבדים אחרים, אך תמורתו מורגשת בכל ישיבה על הפוף ולאורך הזמן.

 

פופים צפים לבריכה – המילוי הנכון באיזון הנכון

חרוזי פוליסטירן, הם הבחירה שלנו למילוי כל פוף, בין אם מדובר בפופים לחצר, פופים לגינה, פופים למרפסת, כמו גם פופים עבור הבריכה. חרוזי פוליסטירן מאפשרים נוחות מקסימלית, רכות נעימה ובכל הקשור לתחזוקה – כל מה שצריך זה לחדש את המילוי אחת לעונה. כיצד אנחנו מבטיחים שהפופים אכן יצופו בצורה המושלמת? הסוד הוא האיזון! נמלא את הפופים יותר, במטרה להבטיח שיצופו בצורה מהנה וחלקה.

 

וכמובן, לא נשכח את העיצוב…

לצד חוויות עצומות של פינוק, שלווה, רגיעה והנאה, קיימת כמובן גם החוויה לעיניים – לפופים לבריכה עיצוב מרשים, צבעוני וססגוני! קולקציית POOL ומבחר הפופים הגדול של גודלייף אאוטדורס, מבטיחים את ההתאמה המושלמת ושילוב שאין שני לו בין נוחות, איכות ונראות. תודות ליתרונותיו של בד האולפין אותם כבר הזכרנו, הפופים שלנו יראו במיטבם תמיד – ללא חשש מפני דהיית הבד, כתמים ועוד!

 

זה הזמן להתפנק, עם הפופים הצפים של גודלייף אאוטדורס!

הפופים הצפים לבריכה של גודלייף אאוטדורס ממתינים לכם ממש עכשיו בחנות שלנו ומבטיחים לכם קיץ מהנה ומפנק במיוחד. לצד פופים לבריכה, מבחר של פופים לחצר, פופים לגינה, פופים למרפסת ומגוון מוצרים באיכות גבוהה – לבריכה, לחצר, לבית ולמשפחה כולה!

עם כל אחד מהמוצרים השונים שלנו, אנחנו מזמינים אתכם להנות מתשלום מאובטח, משלוח מהיר, שירות מקצועי ואדיב, לצד חווית קנייה מובילה. לפרטים ומידע נוסף, ניתן ליצור איתנו קשר תמיד.