כמה עולים פופים לחצר? כל מה שצריך כדי לשבת בחוץ

כמה עולים פופים לחצר

אם יש לכם חצר, גינה קטנה או אפילו מרפסת, אתם וודאי תרצו להפיק ממנה את המקסימום – וכידוע, אין מהנה יותר מלשבת בחוץ, באוויר הפתוח ובנוחות! פופים לחוץ – אלו שאפשר למקם בכל מקום במרחב החיצוני של הבית, צוברים פופולריות ובהחלט יש סיבה טובה לכך: הם נוחים, מפנקים, צבעוניים ואפילו זולים יותר מפינות ישיבה אחרות.

פופים קיימים בכל הגדלים והצבעים, באיכות ובסגנונות משתנים. גם טווח המחירים הוא רחב – והשוואה פשוטה בגוגל תציג אותו בפניכם. אך המאמר הבא, הוא זה שייתן לכם את הידע והכלים לבחור עבורכם את הפוף המתאים! פופים לגינה, פופים למרפסת או לחצר, מהם תוכלו להנות לאורך זמן – ובמחיר משתלם כמובן.

 

מהם פופים לחצר?

פוף חוץ הוא מושב נוח במיוחד, המורכב ממעטפת בד צבעונית, מילוי נעים ולעיתים גם חומרים נוספים. לפוף מגוון צורות ועיצובים: כרית גדולה, כורסה, הדום ואפילו מיטת שמש או ערסל! פופים לחוץ, כשמם, מיועדים לחללים שמחוץ לבית ומתאפיינים בעמידות יוצאת דופן לתנאי חוץ.

 

 

מה מיוחד בפופים לחצר?

העיצוב המשגע, בהחלט הופך את הישיבה בחצר למהנה יותר, בעוד הרכות הטבעית הופכת את הישיבה לנוחה ונעימה מאי פעם! היתרון הבולט ביותר ממנו אי אפשר להתעלם, הוא עמידותם של פופים לחצר והיכולת שלהם לשרת אתכם לשנים ארוכות: עמידות מפני דהייה, כתמים, מים, טחב, עובש, כלור, חומרי הלבנה ועוד! מה בעצם הופך פופים לגינה ולחצר לעמידים כל כך? זה הזמן להכיר- בדי אולפין.

 

מהם בדי אולפין ולמה חשוב שפופים לחצר יהיו מבדי אולפין?

בדי אולפין הם בעצם “המרכיב הסודי” של פופים לחצר, מהם עשויים פופים עמידים באיכות שאין שני לה. סיבי האולפין שיוצרים את הבדים, עשויים פוליאולפן (פוליפרופילין או פוליאתילן) והם ידועים כסיבים חזקים שאינם נשחקים, כמעט ולא סופגים לחות ואף כתמים מסוגים שונים אינם נראים עליהם בהשוואה לבדים מסוג אחר.

הסיבה שחשוב לבחור בפופים למרפסת, לגינה ולחצר העשויים בדי אולפין היא פשוטה: כדי להבטיח תמורה מלאה לכסף שלכם ולהבטיח שהפוף האהוב שרכשתם ילווה אתכם לתקופה ארוכה. פופים מבדי אולפין אמנם מעט יקרים יותר, אך האיכות בהחלט משתלמת.

 

בחרתם לקנות פופים לגינה או לחצר? נהדר! רק שימו לב:

הבחירה המצוינת היא הצעד הראשון, כשקנייה חכמה היא צעד נוסף, שבהחלט אין לזלזל בו. אז, למה עוד חשוב לשים לב בקניית פופים לגינה, למרפסת או לחצר?

  • שימוש בבדים איכותיים- בדים איכותיים הם מבין הדברים החשובים ביותר המבטיחים את עמידותם של פופים לגינה, למרפסת וכמובן לחצר. בדי אולפין בהחלט מוכיחים את זה ואנו ממליצים עליהם בלב שלם.
  • אחריות מפני דהייה- פופים עשויים בדים איכותיים אינם דוהים מהר, אך אחריות כידוע- תמיד טוב שיש. בחרו במותג המספק אחריות במקרים של דהייה לתקופה של לפחות שנה לפחות.
    לאיכות הבד, המילוי, כמו לשאר החומרים מהם עשוי הפוף- השפעה על המחיר. אך אם בחרתם בפוף איכותי עם אחריות כחלק מהשירות, אתם בהחלט יכולים להיות רגועים.
  • מילוי נכון של הפוף- בחרו בפוף עם מילוי איכותי (חרוזי פוליסטירן, לדוגמא), ממותג אמין המבטיח שהפוף יגיע מלא במידה הנכונה. המילוי הוא זה שמאפשר נוחות ורכות מיטבית, כמו גם גוף יציב בכל זמן בו אתם נהנים מהפוף שלכם! מעת לעת יש צורך להוסיף מילוי, לכן מומלץ לבחור בחברה המספקת גם את השירות הזה.
  • עיצוב ונוחות- על המראה וההנאה מפופים למרפסת, לגינה או לחצר, בהחלט אין סיבה להתפשר! מגוון פופים לגינה, למרפסת או לחצר מגיעים במבחר עיצובים, לכל אחד ואחת ולכל טעם אישי. לכו בעקבות הלב והרגישו חופשי לבחור בפוף המתאים לכם.

 

 

הפופים של גודלייף אאוטדורס – כי מגיע לכם יותר

גודלייף אאוטדורס היא היצרנית של מבחר סוגי פופים מעוצבים – אנו מציעים פופים למרפסת, פופים לחצר, פופים לגינה וגם פופים לבריכה באיכות ללא פשרות ובמחיר לכל כיס. כל הפופים שלנו עשויים בדי אולפין עמידים וחזקים, במילוי חרוזי פוליסטירן איכותיים. כל פוף מעוצב לנוחות מקסימלית עם מלוא תשומת הלב לכל הפרטים- הקטנים והגדולים, במטרה להבטיח את ההנאה שלכם בכל רגע ולאורך זמן.

משלוח מהיר, תשלום מאובטח, שירות למילוי הפוף ואחריות מפני דהייה הם חלק ממבחר השירותים שאנו מציעים בגודלייף אאוטדורס. באמצעותם נסייע גם לכם, להפוך את מרחב האאוטדורס שלכם לאטרקטיבי יותר! מוזמנים לפנות אלינו עם כל שאלה ולמידע נוסף.