לא ג’קוזי מתנפח… סופטאב

לא גקוזי מתנפח אלא סופטאב

ודאי נחשפתם לסיסמה של סופטאב “לא ג’קוזי, סופטאב” אשר השקנו ממש לפני שנה יחד עם הסרטון בהשתתפות נירו לוי, מעיין בלום, רונית אפל ורייצ’ל גאון המוכשרים

הפעם רצינו להתעכב על הדימיון (שעשוי לבלבל) בין ג’קוזי מתנפח לבין סופטאב. ולכן הכותרת.

נכון – קיים דימיון בצורה ובמראה כאשר מסתכלים בשני המוצרים בתמונה ומבלי להעמיק בפרטים. וזה לא במקרה… יצרני הג’קוזי המתנפח מנסים לחקות ולהתחקות אחר סופטאב. וזה בסדר גמור… (כל עוד הם אינם מפרים את הפטנטים של סופטאב).
אך מעבר לדימיון הויזואלי קשה להשוות בין המוצרים. זה כמו להשוות בין יאכטה לסירת גומי מתנפחת. ובכל זאת רק נאמר בקצרה שסופטאב הנו מיוצר בארה”ב ומעניק חוויית משתמש איכותית עם ישיבה נוחה ויציבה, מערכת ג’טים רצינית… עם מנוע שקט, עם פטנט חימום המים ללא גופי חימום… ועם אורך חיים לפחות פי 10 מג’קוזי מתנפח, כך שזה נכון שג’קוזי מתנפח הוא זול מאוד יחסית לסופטאב אבל אם נבחן את איכות המוצר, איכות השירות (במוצרים זולים השירות בהתאם) עלות האחזקה (!) ואורך חייו הכולל – הג’קוזי המתנפח יקר יותר. כי הזול הוא היקר אתם ודאי מכירים. ומעבר לכך אנחנו מאוד אוהבים את הג’קוזי המתנפח כי הוא עוזר לנו להפיץ את בשורת הספא הביתית בישראל.
ישנם כבר עשרות לקוחות אשר רכשו ג’קוזי מתנפח – נהנו מהחוויה ולאחר מספר חודשים כאשר הפסיק לעבוד באו לקנות את הדבר האמיתי. ממש כך.
כך שלמעשה ג’קוזי מתנפח מהווה מעין גרסת התנסות זולה עבור לקוחות בכדי לבדוק האם הם בשלים לדבר האמיתי.

בתמונות המצורפות אתם יכולים לראות את נירו, מעיין, רונית ורייצ’ל המדהימים בשלל פוזות הכוללות ישיבה על דופן הג’קוזי… הסופטאב… הלא מתנפח… 🙂
ואם אתם רוצים להצטרף לאלפי לקוחות סופטאב בישראל (קראו מה אומרים לקוחות שרכשו סופטאב) ובעולם שנהנים מחוויית ספא ביתית לאורך שנים רבות בלי שום תקלות ועם שירות ברמה הכי גבוהה שיש.

צוות גודלייף אאוטדורס ישמח לתת לכם מענה, שירות והדרכה בבחירת הג׳קוזי הבא שלכם.