מקלחון חוץ במרפסת או בגינה – שפריץ מגן עדן

מקלחון חוץ במרפסת

מקלחון חוץ נתפס כפריט שהוא כמעט בגדר חובה עבור בעלי בריכות. אחריהם אימצו את ההרגל גם בעלי ג’קוזי חיצוני. בזמן האחרון הוא נהיה טרנד די לוהט גם אצל בעלי גינות ומרפסות. למה לא בעצם?

 

מוצר משלים חובה לג’קוזי ולבריכה

בעלי ג’קוזי ובריכה יודעים שמקלחון חוץ אינו מותרות. או יותר נכון הוא מותרות אבל הוא פריט משלים חובה ליד הבריכה או הג’קוזי כי פשוט צריך אותו.

אתם צריכים אותו כדי להישטף לפני הרחצה ולהסיר זיעה, לכלוך וכו’ ובכך להקל את תחזוקת המים. ואתם צריכים אותו גם בכדי להישטף אחרי הרחצה ולהסיר את הכלור, לחפוף את השיער ולסבן את הגוף ואז אפשר ישר להתלבש ולהמשיך הלאה.

צורך זה תופס תאוצה עוד יותר אם הג’קוזי והבריכה גם מושכים מבקרים – חברים של הילדים וחברים שלכם… אז אתם בטח לא רוצים טיילת אנשים לעבר המקלחת ובעלת הבית בוודאי לא תרצה טפטופים בתוך הבית..

 

מקלחון חוץ כמקור מים זמין ואפשרות להתרענן

אז כמובן שבכל בית מחפשים את האופציה להתקלח כשחוזרים מהים לפני שדורכים בתוך הבית ומכניסים חול ומפלס החום של אמא נוסק… אבל מלבד המקלחת הזו (חשובה ככל שתהיה) יש עוד לא מעט סיטואציות שאנחנו מחפשים פשוט להתרענן בקיץ הלוהט שלנו. אז בשנים האחרונות כולם מתקינים בריכות וג’קוזי בגינה ובמרפסת. אבל אם חושבים על זה – אין פתרון פשוט חכם וזמין כמו מקלחון חוץ. פשוט יוצאים החוצה עם בגד ים ומגבת על הכתף מתרעננים קצת במים קרים או פושרים (אם כבר אז אנחנו בהחלט ממליצים לחבר מים חמים אם אפשר) ואחרי זה יושבים בשמש או בצל ומתייבשים באופן טבעי ככה בכיף עם קוקטיל אקזוטי או משקה קר אחר. מה רע?

 

מקלחוני חוץ של SPIRIT

אם גם לכם מתחשק מקלחון חוץ בגינה או במרפסת שלכם – אנחנו נשמח לספר לכם על המקלחונים שאנחנו מייצרים בעיצוב ובתכנון בלעדי שלנו.
המקלחונים של המותג SPIRIT מביאים לכם את רוח החופש הקיצית אליכם הביתה והאמינו לנו כל מקלחת תרגיש לכם שפריץ מגן עדן.

מה כל כך מיוחד במקלחונים שלנו? אז ראשית כל הם כולם כוללים משטח עמידה אשר מאפשר להתקין את המקלחון היכן שרק תרצו. רק צריך להביא צינור גינה ואתם יכולים להתקלח שם.
דמיינו לעצמכם מקלחת בתצפית על הנוף ובין העצים, כמה נפלא זה מרגיש…

בנוסף מקלחוני ספיריט כוללים חיבור למים קרים וחמים וזה הופך את המקלחת חוץ שלכם זמינה לכם כל השנה. מקלחוני ספיריט עשויים נירוסטה (פלדת אל חלד) מסוג 304 או 316 אשר עמידות בקורוזיה ומאפשרים לכם אופציה אסתטית, פרקטית, איכותית להתקלח בחוץ.

מוזמנים להתרשם מהקולקציה באתר ואם יש לכם שאלות פשוט שלחו לנו הודעה דרך עמוד צור הקשר באתר.