מקלחון חוץ בסטנדרט אחר: עשוי נירוסטה 316

מקלחון חוץ עשוי נירוסטה 316

מקלחון חוץ העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, ללא ספק גם יספק את החוויה המהנה ביותר! לצד שמירה על בריכה נקייה במיוחד, כמו גם על הבית ללא טפטופים- לחוויית הרחצה באוויר הפתוח, ממש תחת כיפת השמיים, אין תחליף! מקלחון אשר עשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, אף יחזיק לאורך שנים. ממש בכל פעם מחדש וללא מאמץ, הוא משדרג כל בריכה, ג’קוזי וגם כל חזרה הביתה מהים.

בקולקציית המקלחונים של גודלייף אאוטדורס ניתן למצוא את הדגמים: RUSTICO,SILVER TUBE ו- BLACK TUBE. לצד היתרונות הבולטים בכל הקשור לעמידות, אמינות, ועיצוב, אי-אפשר להתעלם מהיתרון הגדול והחשוב: נירוסטה 316. ממש עכשיו, כשהקיץ בעיצומו והחצר הפכה למקום הבילוי המועדף ביותר, הכירו את חומר הגלם האיכותי שמבטיח שהמקלחון ישדרג לכם את הקיץ, בכל קיץ!

 

הכירו, נירוסטה 316

נירוסטה הינה פלדת אל חלד, כלומר – פלדה שאינה מחלידה. בתורת המתכות, נירוסטה 316 מוגדרת כסגסוגת ברזל אשר לפחות כ- 10.5% ממשקלה מכיל כרום. בנירוסטה 316, בנוסף לתכונות הנירוסטה המוכרות, תכולת מוליבדן של כ- 2%-3%. המוליבדן הנוסף, מבטיח עמידות יתרה בפני קורוזיה, טמפרטורות גבוהות, כמו גם הגנה מפני היווצרות חריצים.

 

מדוע לבחור בנירוסטה 316?

תודות ליכולות המרשימות של נירוסטה 316 לעמוד בתנאים וסביבות קיצוניות, היא משמשת מבחר תעשיות: ייצור חלקי כבשן, ייצור מכונות צילום, ייצור מכשור מתקדם בתעשיית הפארמה והתרופות ואף זו המתכת המועדפת לייצור חלקים של מנועי סילון! נירוסטה 316 מתאימה גם לעבודה עם מאיידים ועבודה הכוללת עיבוד כימי- כך שהיא פופולרית במיוחד בתעשיית הנייר, הטקסטיל, כמו גם בעולם הרפואה- כמתכת ליצירת שתלים מתקדמים. לכן, ללא כל ספק: מקלחון חוץ כמו כל ריהוט חוץ העשוי נירוסטה 316 מתאפיין בעמידות מקסימלית.

 

המקלחונים הפופולריים – בארץ ובעולם

האקלים החם לצד העובדה שישראלים אוהבים ים, הפכו את המקלחונים לפופולריים ביותר בבתים בהם בריכה או ג’קוזי ואפילו בחצרות ומרפסות רבות, בהן לא ניתן לשחות. בין אם להתרעננות בחודשי הקיץ החמים, או לשמירה על הבית נקי כשחוזרים מהים, המקלחונים מספקים נוחות מקסימלית לצד הנאה מרובה.

בשוק בולטים המקלחונים הסולאריים- פתרון נהדר לחודשי הקיץ, אך בחודשי החורף, אספקת המים החמים תלויה כמובן בשמש. כמו כן, ניתן למצוא מוט רחצה או מוט מקלחת בלבד, ללא משטח העמידה- נוח וקומפקטי, אך לרוב בעיצוב מינימליסטי ביותר. בחירה מצוינת תהיה מקלחון איכותי הכולל את גוף המקלחון ומשטח העמידה, עם חיבור למים חמים וקרים לצד עיצוב מנצח וניידות, מקלחונים אלה לרוב עשויים נירוסטה או עץ מלא.

במידה ואתם מחפשים מקלחוני חוץ אמינים במחיר נוח, מקלחונים עשויים נירוסטה 304, פלדת אל חלד עמידה, יענו על כל צורך. אבל, כמקלחון החוץ האיכותי, העמיד והאמין ביותר- הבחירה שלנו היא ללא ספק נירוסטה 316. במקלחונים אלה, אף צינור המים והצנרת הפנימית עשויים נירוסטה- המבטיחה את פעילותם התקינה באופן תמידי.

 

גודלייף אאוטדורס – מקלחון חוץ בסטנדרט אחר

בקולקציית מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס, מגוון מקלחונים איכותיים מבית SPIRIT, להם תכונות ומאפיינים שיענו על כל צורך, רצון וציפייה! המקלחונים שלנו, עשויים נירוסטה 316, פלדת אל חלד המאפשרת עמידות מקסימלית בכל תנאי מזג האוויר השונים, עם חיבור למים קרים וחמים המאפשר הנאה בכל עונות השנה. כל מקלחון חוץ כולל משטח עמידה, כך שניתן למקם אותו בקלות לצד כל בריכה או ג’קוזי. המבחר הגדול מאפשר בנוסף להתאים את המקלחון אל כל עיצוב שתבחרו.

הצוות של גודלייף אאוטדורס לרשותכם ולשירותכם, נשמח לספק לכם מידע נוסף על כל אחד מהמקלחונים השונים וכל אחד מהמוצרים שלנו בכל עת.