מקלחון חוץ ליד הים – אנחנו ממליצים על נירוסטה 316

מקלחון חוץ ליד הים

“ליד הים” זה ללא ספק המקום המושלם, אבל מה עם הלחות? כידוע, מבנים או פריטים הנמצאים ליד הים, סופגים לחות, בכמויות, ולאורך כל השנה. בדיוק בגלל זה, הבחירה שלנו היא מקלחון חוץ בסטנדרטים המובילים ובאיכות הגבוהה ביותר, אמין ושאינו מחליד- אשר יעמוד בתנאי מזג האוויר והלחות, כמו גם יספק את חווית הרחצה המפנקת לאורך שנים.

לדגמים הבולטים בקולקציית המקלחונים של גודלייף אאוטדורס: RUSTICO ,SILVER TUBE ו- BLACK TUBE, מכנה משותף ויתרון חשוב: נירוסטה 316. המקלחונים עשויים מחומר גלם משובח, אשר מבטיח עמידות גבוהה יותר לתקופה ארוכה יותר, מזו של מקלחוני חוץ אחרים בשוק.

 

למה דווקא נירוסטה 316?

התכונות הבולטות של נירוסטה 316, פלדה שאינה מחלידה, כוללות את היכולת לעמוד בתנאי מזג אוויר קיצוניים, טמפרטורות גבוהות, כמו גם קורוזיה ולחות. נירוסטה 316 הינה סגסוגת ברזל על-פי תורת המתכות, המכילה כ- 10.5% כרום, ו- 3%-2% מוליבדן. נירוסטה 316 משרתת תעשיות רבות, כולל ייצור חלקי כבשן וחלקים של מנועי סילון, כך שאין ספק, שכשמדובר בריהוט לחצר, נירוסטה 316 מבטיחה את האיכות הגבוהה ביותר.

 

הבית המושלם: הכי קרוב לים ועם מקלחון חוץ

מזג האוויר בישראל וחודשי הקיץ החמים, החופים המשגעים של הים התיכון והים האדום, הופכים את הבילוי בים לפופולרי ואהוב. גם בבתים ללא בריכה או ג’קוזי, מקלחון חוץ יספק חוויה מדהימה ואף יסייע בשמירה על הבית נקי, ללא חול וללא “טפטופים”! עם משטח עמידה נוח ומעוצב, חיבור למים חמים וקרים, בנוסף ליתרונות הטבעיים של נירוסטה 316, קולקציית מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס מבטיחה הנאה מרובה לאורך שנים.

 

מוצרים באיכות גבוהה למניעת נזקי לחות

כידוע, כל פריט ריהוט שתרכשו עבור החצר שלכם ייראה במיטבו כשהוא חדש. אך הסוד הגדול להנאה מהריהוט שלכם לאורך השנים- הוא פשוט הבחירה הנכונה. כל פריט אותו נמקם בחצר, יהיה חשוף לתנאי מזג האוויר 24 שעות, 365 ימים בשנה. בקיץ, החשש העיקרי יהיה מפני השמש הישירה והחום, החורף כמובן מלווה בגשמים, ולחות היא ללא ספק דאגה, בעיקר ככל שאנחנו קרובים אל הים.

ההמלצה שלנו היא בחירה בריהוט, פריטים ומוצרים איכותיים, גם אם עלותם יקרה יותר. לרוב, הפער במחיר נובע מעלות חומרי הגלם, להם גם ההשפעה הגדולה ביותר על עמידות המוצר והיכולת לשמור עליו כחדש לאורך תקופות ארוכות.

נירוסטה 316 הינה הבחירה המובילה בעינינו כשזה מגיע למקלחוני חוץ, כיוון שאינה מחלידה ומצטיינת בעמידותה הגבוהה מפני קורוזיה. כמו כן, צינור המים והצנרת הפנימית במקלחונים שלנו עשויים נירוסטה כך שיפעלו בצורה תקינה באופן תמידי. אנחנו גם מעניקים באהבה ללקוחותינו שנתיים אחריות עם כל מקלחון!

 

גודלייף אאוטדורס – מקלחון חוץ בסטנדרט אחר

קולקציית מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס – המקלחונים המובילים מבית SPIRIT, כבשה בתים רבים בעולם וצוברת תאוצה בישראל בימים אלה! עם עיצוב משגע הקולע לכל העדפה וטעם אישי, פרקטיות, נוחות ועמידות, ניתן להציב כל מקלחון חוץ היכן שתרצו- גם הלחות האופיינית לבתים בקרבת הים אינה מהווה דאגה כלל. אנו מזמינים אתכם לגלות את המוצרים הנוספים שלנו, שיהפכו את החצר שלכם למרחב המושלם: פופים לחצר ולבריכה, ג’קוזי סופטאב, גזיבו אלומיניום, תאורת חוץ ועוד!

הצוות של גודלייף אאוטדורס תמיד לשירותכם – ונשמח להשיב על כל שאלה, לייעץ ולסייע עם כל התלבטות, כמו גם לתת מענה יעיל ומידע נוסף על כל אחד מהמקלחונים וכל אחד מהמוצרים שלנו! אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת למידע ופרטים נוספים.