מקלחת חוץ לבריכה – הדגמים המובילים של גודלייף אאוטדורס

מקלחת חוץ לבריכה

מקלחת חוץ לבריכה בהחלט משדרגת את החוויה וכל בילוי בה, אך לא נשכח גם את תרומתה החשובה לעיצוב ולנראות החצר כולה. השילוב בין חווית הרחצה לחוויה לעיניים של ממש, כמו גם השילוב בין טעם אישי לפרקטיות ונוחות- באופן טבעי כוללים בתוכם את השימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר, שייראו במיטבם תמיד ויישארו עמידים ויציבים בכל תנאי מזג האוויר!

להפיק את המקסימום מהבריכה, החצר, או אפילו הגינה או המרפסת – מעולם לא היה פשוט יותר. מדובר בבחירה פשוטה במוצרים ייחודיים, איכותיים, שימושיים ומעוצבים. זה הזמן להכיר את מקלחת החוץ של גודלייף אאוטדורס:

 

איכות: מקלחת חוץ לבריכה עשויה נירוסטה, לא מה שחשבתם…

מקלחת חוץ לבריכה עשויה נירוסטה 316 הינה מבין מקלחות החוץ האיכותיות והייחודיות בשוק. נירוסטה 316 כמו גם חלקי המקלחת השונים העשויים נירוסטה, אינם מחלידים. נירוסטה כמובן מתאפיינת בעמידות ואמינות, אשר הופכים את מקלחת החוץ למוצר לטווח הארוך, מוצר ייחודי שילווה אתכם לשנים ארוכות, מקלחת החוץ שלנו אינה חד-עונתית.

חשוב להדגיש כי מקלחת חוץ, ממש כשמה, עמידה בפני תנאי חוץ: שמש יוקדת, גשמים, רוח ועוד! ללא צורך בתחזוקה מיוחדת וללא התעסקות מיותרת, בחירה במקלחת חוץ איכותית מבטיחה לכם ראש שקט בכל עת. תוכלו להזיז את המקלחת לאן שתבחרו ומתי שתרצו, אל מקום מוצל בקיץ החם, או ממש תחת השמש בחודשי החורף.

 

פרקטיות: לא רק לקיץ, לכל השנה!

עם איכות ועמידות ללא תחרות, מקלחת החוץ של גודלייף אאוטדורס ידועה גם כפרקטית במיוחד: ניתן לבחור במים קרים ונעימים כשיש צורך להתרענן, כמו גם לבחור במים חמים בטמפרטורה גבוהה, ברגע בו מתחשק להתפנק. כך בעצם, גם בקיץ וגם בחורף- הרחצה בחוץ תמיד נעימה.

רחצה קצרה מומלצת לפני כל כניסה לבריכה או לג’קוזי, במטרה לשמור על המים בתוכם נקיים ככל הניתן לאורך זמן. כמו כן, מומלצת הרחצה לפני הכניסה לבית- מאותה הסיבה בדיוק, לשמירה על הבית נקי ככל האפשר! בכל חזרה מהים מומלץ לשטוף את החול מהגוף ואף ניתן לעשות זאת בקלות. אפילו כשחם וללא סיבה מיוחדת, הרחצה תחת כיפת השמיים היא מהנה ומרעננת!

 

עיצוב: לכל טעם אישי, לכל בריכה ולכל חצר

חצר מהנה עם בריכה, חצר נוחה, חצר שכיף לבלות בה כמה שרק אפשר- ללא ספק צריכה להיות גם חצר יפה. מקלחת חוץ תתאים לעיצוב, תחמיא לו ואף תשדרג אותו, בקלות וללא מאמץ! משטח העמידה וגוף המקלחת מגיעים במגוון צבעים, עשויים חומרי גלם שונים וכמובן- מעוצבים. את בחירת הצבע אנו ממליצים לבצע על-פי טעם והעדפות אישיות, עם התחשבות באלמנטים השונים, הפריטים, או הריהוט אשר כבר נמצאים בחצר. עם כל שינוי בעיצוב החצר ובעת הצורך, אף ניתן להזיז את מקלחת החוץ במהירות- ולהבטיח שתמיד תהיה ממוקמת בצורה הטובה ביותר.

 

ייחודיות: חוויה שאין כמותה – מקלחת החוץ של גודלייף אאוטדורס

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, מזמינים אתכם להנות מחווית הבריכה האידיאלית, עם מקלחת חוץ לבריכה באיכות ללא פשרות, באיכות הגבוהה בשוק! קולקציית מקלחות החוץ שלנו כוללת דגמים שיחמיאו לבריכות וחצרות מכל סוג וגודל ואף יקלעו לטעמם האישי של כל אחד ואחת! לצד מקלחות איכותיות, ניתן למצוא בחנות שלנו מבחר מוצרים לבריכה ולחצר, אשר ילוו אתכם לאורך כל עונות השנה. הצוות שלנו זמין עבורכם ונשמח לסייע לכם בבחירה, להשיב על כל שאלה, לספק מענה לכל התלבטות ועוד! מוזמנים לפנות אלינו בכל עת למידע נוסף.