מרגישים בסלון, רק במרפסת – עם פופים למרפסת

פופים למרפסת

המרפסת הא פינה מהנה המספקת שלווה ורגיעה, מעניקה תחושה של חוץ למרות שהיא חלק בלתי נפרד מהבית, המקום המושלם לפתוח את הבוקר, כמו גם לסיים את היום- ישנן אין-ספור דרכים להנות מהמרפסת. מרפסות גדולות וקטנות ניתן להפוך לסלון של ממש: נוח, מפנק ואפילו מעוצב- עם פופים למרפסת כמובן! עם צבעי מלאנג’ מלאי סטייל, טקסטורה עשירה, עמידות בכל תנאי מזג האוויר להנאה בכל עונות השנה, כך תשדרגו את המרפסת ללא מאמץ:

 

מרפסת גדולה או קטנה?

רבים חושבים שרק ממרפסות גדולות ניתן להפיק את המקסימום, אך מהניסיון שצברנו- אין זה נכון כלל, קולקציית PATIO של גודלייף אאוטדורס כאן כדי להוכיח אחרת.

לרוב, גם במרפסות קטנות, מספיק מקום לפוף מפנק שיהפוך את הישיבה במרפסת לחוויה של ממש. הכורסה COZY לדוגמא, נוחה כל-כך, עד שלא פעם ולא פעמיים, נתקלנו בה בסלון הבית ולא רק במרפסת! חומרי הגלם האיכותיים ביותר, שילוב הצבעים והיותה קלה במיוחד לניקוי ותחזוקה- מבטיחים שלמרות המראה העדין, הכורסה עמידה בכל תנאי מזג האוויר. להשלמת החוויה, לישיבה הכי נוחה או לשכיבה מפנקת, הדום PATIO תואם הוא ללא ספק הבחירה שלנו- וחלק בלתי נפרד מחבילת ה- PATIO המשדרגת בקלות כל מרפסת.

למרפסות גדולות, כמו גם לזוגות או למשפחות המעוניינות ברגעים קטנים של אושר ממש במרפסת, הבחירה האידיאלית תהיה חבילת PATIO זוגית. עם שני כורסאות ושני הדומים, הישיבה המשותפת בחוץ תהיה מהנה כמו בסלון הבית ואפילו מעבר לכך. את חבילת ה- PATIO הזוגית ניתן למצוא במבחר צבעי מלאנג’, צבעים שיתאימו ויחמיאו לכל עיצוב: לבן, אפור בהיר, אפור כהה וכאמל.

 

פופים למרפסת – באיכות הגבוהה ביותר

פופים למרפסת הם ללא ספק מבין המוצרים האהובים, הפופולריים והמהנים ביותר כשמדובר בריהוט גן וריהוט חוץ. באופן טבעי, כשהפופים היקרים לנו מונחים על המרפסת, הם חשופים לשמש, גשם, לחות ורוח- אך אין כל סיבה לדאגה. הריפוד החיצוני של הפוף עשוי בד 100% אולפין לו אמינות שאין כמותה, בד הידועה בעמידותו בפנני קרינת UV, כמו גם קרני שמש ודהייה, בד עמיד במים ודוחה מים.

את כיסוי הפוף ניתן להסיר בקלות ולכבס לפי צורך ללא מאמץ. טכנולוגיית SOLUTION DYE אף מבטיחה כי צבע הפוף תמיד יהיה במיטבו ויישמר ממש כמו חדש- כך שתהנו ממנו לאורך זמן.

 

נוחות מקסימלית, ממש כמו בסלון

את הפופים שלנו אנו ממלאים בחרוזי פוליסטירן איכותיים- וכשהמילוי מתבצע באופן מדויק ובקפידה, כך גם כל פוף הופך לנוח יותר! פופים למרפסת הם רכים ומפנקים, אינם רכים מדי או קשים מדי- ואף רבים מעידים כי ברגע שהתיישבו או שכבו עליהם בנוחות, לא רצו להיפרד מהם אף לא לרגע אחד. אם לצד הנוחות של כל פוף משקיפה המרפסת על נוף אהוב, או אם תחת כיפת השמיים בחרתם להתרענן עם משקה או נשנוש- תם בהחלט יודעים לחיות את “החיים הטובים”- וחוויות דומות לאלה, תוכלו לשחזר מדי יום או בכל ערב, שוב ושוב.

 

מרפסת, גינה, בריכה או חצר? הכירו את גודלייף אאוטדורס

מבחר הקולקציות של גודלייף אאוטדורס מציעות פופים מכל סוג ולכל מטרה- לשדרוג כל מרפסת או כל חלל שתבחרו, בנוסף לשדרוג האידיאלי של כל חוויה. מלבד פופים, המוצרים הייחודיים שלנו כוללים ג’קוזי סופטאב לגינה, מקלחוני חוץ איכותיים, פרגולות אלומיניום וכל מה שצריך כדי להפוך את מרחב האאוטדורס שלכם לאטרקטיבי יותר. מוזמנים לבקר בחנות שלנו, או לפנות אלינו בכל עת למידע נוסף.