כך תהפכו את הבריכה שלכם לחוויתית יותר: עם פופים לבריכה

פופים לבריכה

האם יש מהנה יותר מבריכה בחצר? בחודשי הקיץ החמים, הבריכה שלנו, היא ללא ספק המקום המרענן, המרגיע והכיפי ביותר. בין אם נקרא ספר טוב, נשחה או נארח חברים ומשפחה, תמיד נשאף לחוויה הכי טובה. דרך יצירתית במיוחד וגם קלה ליישום, שבהחלט תשדרג כל חוויה ואף תוסיף לה צבע, עניין, סטייל ונוחות היא פופים לבריכה. הפופים הנהדרים שכבר כבשו את אוסטרליה וארצות הברית הגיעו לישראל- והפכו למוצר הלוהט של הקיץ!

לא מדובר בעוד טרנד חולף של עולם העיצוב וגם לא בריהוט גן לעונה בודדת. מדובר בפופים באיכות גבוהה במיוחד, עמידים ביותר, שיהפכו כל חוויה בבריכה ובסביבתה לחוויה בלתי נשכחת. קולקציית POOL בה מבחר פופים הצפים בצורה מושלמת, כמו גם קולקציית POOLSIDE המעניקה חווית ישיבה נוחה ורגיעה אידיאלית לצד הבריכה, הן השדרוג המרענן והמפתיע לקיץ הקרוב- ואנחנו בגודלייף אאוטדורס, מתרגשים להציג אותן בפניכם:

 

מותאמים לאקלים הישראלי ולחודשי הקיץ החמים

זה הזמן לשכוח מה”מתנפחים” ולהכיר דרך חדשה, יצירתית ומהנה יותר לצוף במים! קולקציית POOL – פופים לבריכה מבית PALM LEAF הצפים בצורה המושלמת. מדובר בפופים באיכות ללא פשרות העשויים מבד אולפין עמיד, אשר יישמרו כחדשים גם בתוך המים וגם בחוץ וישרתו אתכם לאורך זמן.

בנוסף, לעיצובים המרשימים מגוון שימושים שבוודאי לא ישאירו אתכם אדישים: ניתן לשכב בהנאה על פוף בצורת ערסל, מזרן ואפילו קונכייה! ניתן לשבת בנוחות על כורסא מעוצבת קטנה, כמו גם על כורסא ארוכה יותר נוחה ונעימה. כדי להשלים את החוויה, על גבי פוף בצורת מגש – מגש POOL, תוכלו לשמור את הבירות והמשקאות, המגזינים או הספרים, או ממש כל מה שיהפוך את החוויה למפנקת יותר- קרוב אליכם.

לרגיעה מפנקת במיוחד מחוץ לבריכה, בגינה או בחצר- פופים מעוצבים בצורת כורסא, הדום או מיטות שמש נוחות, ניתן למצוא בשפע בקולקציית POOLSIDE!

 

פופים שבאמת מסוגלים לצוף!

האם פופים יכולים לצוף?” היא שאלה עליה אנו משיבים שוב ושוב. התשובה הקצרה היא “כמובן!” אך נשמח לספר לכם עוד על הפופים שלנו והיכולות המופלאות שלהם:

אנו מקפידים למלא את הפופים עם קלקר למילוי פופים באופן המדויק ביותר, המבטיח איזון אידיאלי. האיזון הנכון הוא בעצם הסוד הגדול, כך בעצם נבטיח שהפופים יצופו. דגש חשוב נוסף הוא סוג המילוי- לפופים הצפים שלנו מילוי חרוזי פוליסטירן איכותי וייחודי, המוסיף ליכולתם המרשימה לצוף חווית נוחות והנאה מקסימלית, בכל שימוש בפוף!

נפח המילוי המומלץ משתנה בין פוף לפוף בהתאם לצורתו, גודלו, סוג הפוף ועוד. ניתן לרכוש מילוי לפוף אחת לעונה ולמלא אותו על-פי הוראות היצרן שעל-גבי הלשונית, במטרה להבטיח את יכולתו לצוף היטב ואת נוחותו כחדש, למרות השימוש היומיומי בו.

 

פופים לבריכה – בחירה מרעננת ומנצחת

לטעם אישי בהחלט יש מקום ותפקיד חשוב בבחירת הפופים שיכבשו את לבכם ואת הבריכה שלכם! לצד הצורה והגודל, כמובן שגם מהצבע והצבעוניות לא ניתן להתעלם. הפופים שלנו עשויים בד אולפין חזק ועבה, עמיד במיוחד במים ובשמש כאחד, בד שאינו דוהה. בנוסף, עם כל פוף לבריכה שתבחרו, אנו מעניקים אחריות לשנה מפני דהייה- אין כל סיבה לדאגה, גם אם ידהו מוצרי הטקסטיל השונים אשר ברשותכם, הפוף האהוב שיהפוך בקלות לחלק מהמשפחה- ישמור על צבעו המקורי!

אנו מזמינים אתכם לקרוא את המדריך לבחירת פופים לבריכה באתר שלנו.

 

בקיץ הקרוב, צפים בבריכה – קולקציות הפופים של גודלייף אאוטדורס

קולקציות POOL ו-POOLSIDE שכבר נחתו בגודלייף אאוטדורס כאן כדי לשדרג את הבריכה שלכם וסביבתה בקיץ הקרוב – עם פופים לבריכה באיכות גבוהה שיעצימו ויעשירו כל חוויה בבריכה! אנו מזמינים אתכם לבחור בגודל הרצוי, בסגנון ובצבע האהובים ביותר מבין מבחר הדגמים המרהיבים אותם נשלח באהבה עד אליכם. לפרטים נוספים, התייעצות או שאלות, הצוות שלנו לשירותכם ונשמח לסייע לכם עם כל נושא ופנייה.