פופים לגינה עם איטום למים – איך לא חשבו על זה קודם?

פופים לגינה עם איטום למים

מזג האוויר המצוין שלנו כאן בישראל, הפך את הגינה הביתית לפינת הישיבה האולטימטיבית! פופים לגינה הם ללא ספק שדרוג משמעותי, וכשהם באיכות פרימיום עם איטום למים, נבטיח שהם תמיד ייראו במיטבם בגינה שלנו. את השילוב האידיאלי בין ביתיות לנוחות, בבית אך מחוצה לו, ניתן לרכוש בקלות. בנוסף, העיצוב החדשני של הפופים האיכותיים מציע גם חוויה ויזואלית ונראות שאין שני לה.

מבחר צבעים, צורות, גדלים ובדים יוצרים פופים נוחים וניידים, להם היכולת לעורר לחיים כל עיצוב שנבחר, כמו גם לעמוד בכל תנאי האקלים השונים. קולקציית PATIO וקולקציית POOLSIDE של גודלייף אאוטדורס, משדרגות כל גינה, חצר, או חלל, ויוצרות את פינת הישיבה האהובה, “הסלון השני”, ללא מאמץ, עם נוחות מרבית וסטייל אינסופי.

 

איטום למים השומר על הפוף

הסוד לכל פוף מוצלח הוא כמובן חומרי הגלם המובילים, היוצרים חוויה שכולה “וואו”, לאורך השנים ובכל פעם מחדש! הכיסוי החיצוני של פופים לגינה עשוי בד 100% אולפין, בד נוח במיוחד, איכותי ועבה, המוכיח שוב ושוב את עמידותו בתנאי החוץ השונים. לכל פוף בנוסף, שכבה עליונה אטומה למים, כך שגשם אינו עניין של ממש, ואם קיימת בריכה בגינה ניתן לשבת על הפוף ללא חשש.

בד האולפין עמיד בפני מים וגשם, דהייה, שמש וקרני שמש חזקות. המילוי המדויק של הפוף אשר עשוי מחרוזי פוליסטירן משדרג לפינוק המושלם, בכל פעם שמתחשק לכם לשבת בגינה שלכם.

הכיסוי החיצוני הכולל שכבת איטום למים, בשילוב שק פנימי מבד פוליאסטר חזק הוא שילוב מנצח. ניתן גם להסיר ולכבס את הכיסוי החיצוני בקלות ובמהירות, כדי לשמור על המראה של הפוף תמיד כחדש!

 

סט כורסה COZY והדום PATIO

הכירו את הסט האולטימטיבי של גודלייף אאוטדורס: סט כורסה COZY והדום PATIO – הסט שמוכיח שאין שום בעיה להעביר את הסלון החוצה! הסט עוצב לישיבה נוחה, מרגיעה, מפנקת ומשחררת, כולל כורסא והדום תואמים, ב-4 צבעי מלאנג’ משגעים לבחירתכם. אנחנו מעניקים 3 שנות אחריות מפני דהייה על הסט האהוב שלנו, ובטוחים שישרת אתכם לתקופה ארוכה בהרבה.

אם אתם מחפשים אווירה רומנטית בכל פעם שאתם יוצאים לגינה, כנראה שהסט הזוגי שלנו הוא בדיוק בשבילכם: שתי כורסאות ושני הדומים במחיר משתלם. האיכות גבוהה, הנוחות מפנקת, והעיצוב משגע- כך שכל מה שצריך, זה לבחור (ביחד!) את הצבע המועדף!

 

קולקציית POOLSIDE – גם לגינה שלכם

מהפופים הפופולריים שבקולקציית POOLSIDE, כבר מזמן נהנים בתים ללא בריכה- פשוט ממקמים כל אחד מהפופים בגינה, לשכיבה או ישיבה בחוץ, ולמקסימום הנאה! כורסה, הדום, מיטת שמש, חבילות וסטים מפנקים ביותר, שיהפכו כל חוויה בגינה למיוחדת במינה.

בד אולפין עמיד ואמין, שכבת איטום למים איכותית, מילוי מדויק, צבעוניות, כמו גם עיצוב לנראות האידיאלית ולפינוק המקסימלי, מאפיינים גם את קולקציית POOLSIDE. בין אם מדובר בגשם ובין אם מדובר בישיבה על הפופים לאחר טבילה בבריכה או בג’קוזי- הפופים ישמרו על צורתם ועל מרקמם בדרך הטובה ביותר.

 

פופים לגינה ולשדרוג המרחב החיצוני של הבית – גודלייף אאוטדורס

בגודלייף אאוטדורס פופים איכותיים במגוון צורות וצבעים: פופים לגינה או למרפסת, לבריכה ולכל חצר- האיכות ללא פשרות והמחיר לכל כיס! אתם מוזמנים לבחור בפוף שישדרג כל חלל שתבחרו, לפי טעמכם האישי או כל מטרה שתגדירו. להתייעצות או התלבטות, וכמובן- לכל שאלה, הצוות שלנו ישמח לתת מענה ולספק שירות מקצועי ואדיב בכל עת! ניתן לפנות אלינו לפרטים ומידע נוסף.