פרגולה אלומיניום למרפסת – הפתרון שישדרג לכם את המרפסת

פרגולה אלומיניום למרפסת

המרפסת היא ללא ספק אחת מפינות הישיבה האהובות והמרגיעות, בה אנו מבלים, מארחים, ואף יוצרים לא מעט זכרונות! בקיץ החם, תמיד נשאף לצל נעים והגנה מפני השמש לתחושה קרירה יותר וישיבה בנוחות. בעוד בחורף כמובן, מטרתנו תהיה לשמור על המרפסת יבשה ככל האפשר. את שתי המטרות נשיג בקלות, עם פרגולה אלומיניום איכותית המעניקה פתרונות “גם וגם” ולאורך כל השנה!

הפרגולה היא פתרון פרקטי ונעים, ליצירת אינטימיות וחלל אהוב במיוחד, כמו גם הצללה, קירוי והגנה מפני גשם- כך שבמרחב שתיצרו לעצמכם, כל השנה תהנו ממזג האוויר! פרגולה CLIMATECH של ONTOPIA מזמן הפכה לאחד המוצרים הפופולריים ביותר אצלנו בגודלייף אאוטדורס ואם תהיתם כיצד היא יכולה לשדרג גם את המרפסת שלכם, כל הפרטים לפניכם:

 

“שולטים” במזג האוויר עם גג רפרפות נוח לתפעול

כשהשמש זורחת ולא מאוד חם, ברור ומובן שנרצה להכניס אותה פנימה, לחוש בה ולהנות מהאור והחום אותם היא מפיצה. לעומת זאת, בשעות הצהריים הלוהטות- צל והגנה מפני השמש יהיו בריאים ונעימים יותר כאחד. בדיוק בשביל זה, גג רפרפות מתקדם, איכותי וקל לתפעול, הוא חלק בלתי נפרד מהפרגולות שלנו- ניתן לפתוח ולסגור את הרפרפות באופן ידני על-ידי מוט סיבובי, בקלות ובכל עת- מהרגע בו נרצה להכניס אור ושמש אל המרפסת ועד הרגע בו נרגיש שהצל הוא זה שחשוב לנו באמת.

גם בחורף, גג רפרפות עמיד- כשהוא סגור כמובן, יספק בצורה יעילה הגנה מפני גשם ורטיבות. המרחב החיצוני המוצל והמוגן אותו תספק הפרגולה, יאפשר לכם להנות יותר מהמרפסת שלכם, מתי שתבחרו, בכל מזג אוויר ובכל עונות השנה!

 

המרחב שלכם, העיצוב שלכם!

לעיצוב ייחודי ופרקטי, אנו ממליצים על וילונות גלילה: לכל פרגולה אלומיניום ניתן להוסיף וילונות גלילה אשר יצרו מרחב אינטימי ונעים במרפסת, כמו גם יתרמו לנראות ולעיצוב. ניתן להוסיף וילונות גלילה לכל דפנות הפרגולה או רק לחלקן, לאפשר קירוי של ממש מכל הכיוונים או הצללה צידית בלבד.

וילונות הגלילה עשויים בד טקסיליין, בד חוץ עמיד ואיכותי, יתאימו לפרגולה מבחינת המידה והצבע: וילון שחור עבור פרגולה בצבע שחור או וילון בצבע אפור בהיר עבור פרגולה לבנה. ניתן אף לשדרג כל עיצוב עם תאורת LED מתקדמת החבויה בקורת הגג הפנימית, תאורה שאף תהפוך את הישיבה בחוץ בשעות הערב והלילה למהנה יותר.

לכל בית וכל מרפסת – ללא תלות במבנה סמוך ובמגוון גדלים

גם אם מדובר במרפסת קטנה, הפוטנציאל הוא גדול, בהחלט ניתן להפוך אותה ללא מאמץ לפינת ישיבה נוחה ומפנקת! לפרגולות מבחר מידות: 3X3, 3X4 ו-4X4, כך שיתאימו למרפסות בגדלים שונים בהתאמה.

יתרון חושב נוסף הקיים בפרגולות אלומיניום איכותיות הוא היותן Free Standing, כלומר, הן אינן תלויות במבנה סמוך. ניתן להרכיב אותן במרפסת באופן עצמאי, או בעזרת איש מקצוע אם תזדקקו לו- כמו כן, ניתן לפרק, להרכיב ולמקם אותן מחדש, במקרים של מעבר דירה או לרענון העיצוב.

 

פרגולה אלומיניום באיכות פרימיום, עכשיו בגודלייף אאוטדורס

פרגולה אלומיניום אמנם ידועה בעמידותה, אך אנחנו חיזקנו את הפרגולות שלנו כך שיחזיקו כ-30 שנים בתנאי חוץ! הפרגולות שלנו בגודלייף אאוטדורס עשויות אלומיניום חזק במיוחד- אלומיניום 6063, כך שרוח חזקה או קורוזיה אינן מהוות להן כל איום. בנוסף, קורה אמצעית נוספת הקיימת בדגמי הפרגולות השונים, היא זו המבטיחה יציבות בכל עת.

הצוות המקצועי של גודלייף אאוטדורס ישמח לסייע לכם עם כל הקשור בבחירת המידה הרצויה, צבע, תוספת וילונות, כמו גם משלוחים והרכבה! לפרטים ומידע נוסף, מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת.