אקוופינס – פריצת דרך אחרי 100 שנים של תחזוקת מים

במשך שנים הטיפול במים נעשה ע”י כימיקלים מזיקים בריח כלור חזק, הגורמים לעיניים אדומות ועור מגורה. המדענים של אקוופינס הביאו לפריצת דרך והסירו את שכבת ההגנה של החיידקים.
חומרים לג’קוזי של אקוופינס הופכים את הג’קוזי שלכם לבריא יותר, חסכוני יותר ומפנים יותר זמן ליהנות ממנו.

 

האתגר

טיפול במי ג’קוזי או הספא הביתי דורש ידע מקדים. אתגר הטיפול בתופעת שכבת החיידקים על דופן הבריכה שלכם, מצריך מדידה יום-יומית כמעט של ערכים כמו חומציות, מתכתיות וכלור, מדידה הנמשכת זמן רב. בטווח הארוך, יכולות גם להתפתח תופעות כמו קלציום, שעשוי לפגוע במערכת ההפעלה של הג’קוזי ולגרום הוצאות מיותרות על תיקונים והחלפת רכיבים.

במדריכי ההפעלה, מוסבר ללקוחות על המינונים המומלצים למוצרי התחזוקה וחומרי החיטוי לג’קוזי השונים, אך מה לגביי הסבר על התנהגותם של החיידקים בסביבה המימית?
לבסוף, גם כשהמים כבר טופלו ומי הג’קוזי נראים צלולים ומזמינים, נותר ריח של כלור ותחושת גירוי וצריבה כשטובלים במים.

 

רקע מדעי

המחקר של אקוופינס התמקד בנושא המרכזי שבטיפול במים. שורש החיידקים, התנהגותם, כיצד הם חיים ושורדים במים? כעבור זמן מה התברר הגורם המרכזי להימצאות החיידקים במים: שכבות ההגנה שהם יוצרים לעצמם בדפנות הג’קוזי או הבריכה, המונעות חדירת כלור. פריצת הדרך הגיעה כשהמדענים של אקוופינס גילו דרך לפרוץ את שכבת ההגנה הזו, שנקראת “ביופילם”, כך שהחיידקים יהיו פגיעים על ידי הכלור. שכבת הביופילם מסוכנת ובשטחה חיים זנים שונים של חיידקים.

מדובר בפריצת דרך מדעית, שכן הנושא לא נחקר, עד שמדעני אקוופינס בדקו זאת. העובדה שאקוופינס מנקה את דפנות הג’קוזי, השטח בו נוצרו שכבות הביופילם, מבטיח שהמים יכילו הרבה פחות חיידקים, מהסיבה הפשוטה ששכבות ההגנה שלהם נפרצות ומוסרות. ללא שכבת הביופילם המטופלת ע”י אקוופינס, לא יכולים החיידקים לשרוד ולחיות במים.

 

טכנולוגיה ירוקה

מסיבות בריאותיות, כולנו רוצים להפחית שימוש בכימיקלים מזיקים ככל שניתן. יחד עם הפחתת כמות החיידקים במים ומניעת הרבייה של החיידקים בשכבת הביופילם, אנחנו מעוניינים להיות בטוחים ומוגנים בעת הטבילה בג’קוזי שלנו. עם אקוופינס ישנה הפחתה משמעותית של שימוש בכימיקלים מזיקים, זו עובדה מחקרית שנבדקה ואומתה. שמירה על המערכת כולה נקייה, מונעת היווצרות של שכבת חיידקים בדופן הג’קוזי ורבייה של החיידקים.

ממשלות רבות מעוניינות בטיפול “ירוק” במים, אך אין אפשרות להגיע לתוצאות בטוחות ללא חומר חיטוי. כלור נוזלי הוא עדיין חומר החיטוי הזמין ביותר והנצרך ביותר עבור סביבה מימית. צריכת חומר החיטוי איננה פוחתת, מכיוון שאם יש פחות חיידקים הכלור ממשיך להיות פעיל לאורך זמן. אקוופינס מכיל תרכובת מלחים אורגנית, הפועלת על ידי פריצת והסרת שכבת הביופילם. היא מאפשרת להפחית את השימוש בכלור וכך למנוע תופעות כמו עיניים אדומות ועור מגורה.

 

לסיכום

שמירה על ניקיון מי הג’קוזי שלכם היא עניין של ידע. שילוב של אקוופינס עם חומר חיטוי טוב ותראו תוצאות. המים יהפכו לנקיים וצלולים מאי פעם, דפנות הג’קוזי יהיו נקיות, לא יהיה לכלוך בקרקעית הג’קוזי. אקוופינס ישים את הסוף למים עכורים המדיפים ריח רע, וחווית הג’קוזי שתקבלו תהיה משופרת להפליא.

נסו זאת פעם ולא תתחרטו!