שדרגו את חוויית הבריכה שלכם עם פופים צפים לבריכה

פופים צפים לבריכה

הבריכה היא תמיד כיף גדול, אין ספק! אבל לצוף כאילו אין דאגות בעולם כלל, עם פופים צפים לבריכה, ממש בחצר הבית שלכם- זה כבר החיים הטובים באמת. לאחר שכבשו את העולם בסערה הפופים הצפים של PALM LEAF כובשים את ישראל- והם כאן כדי להפוך את הבריכה שלכם למקום הלוהט ביותר בקיץ הקרוב.

להפיק את המקסימום מהבריכה ולצוף בהנאה תחת השמש, בהחלט פשוט ומהנה יותר ממה שחשבתם: כל מה שצריך הוא להניח את הפוף האיכותי בתוך המים. לשבת, לשכב, לקרוא ספר, להנות מבירה קרה או קוקטייל, ממש בתוך המים- זה אינו חלום, הקיץ שלכם יכול להיראות ממש כך:

 

הבריכה המושלמת – בריכה מאובזרת

תשכחו ממזרן הים המתנפח והכירו את מזרן POOL, מהכוכבים הגדולים של קולקציית הפופים הייחודית מבית PALM LEAF. פוף איכותי בצורת מזרן עם רצועות פנימיות השומרות על צורתו, כמו גם מילוי חרוזי פוליסטירן ובד אולפין נהדר, אשר הופכים אותו לרך ונוח, הופכים אותו לפוף שלא תרצו לקום ממנו. גם בתמונות וגם ביומיום, הפוף ייראה נהדר- והצבע לגמרי לבחירתכם: אפור, אבן, לבן, רוז, או אקווה!

ניתן גם לשכב בנוחות על ערסל POOL, ערסל צף המעוצב לנוחות מקסימלית- ויותר מזה, אפשר לשדרג את החוויה ביצירתיות עם מגש POOL עמוס במשקאות צוננים, מגזינים, ספרים, כל מה שתרצו שיצוף לצדכם ויהיה זמין עבורכם, הרי למי יש כוח לצאת מהמים?

עוד בקולקציה הייחודית: פופים צפים ומעוצבים בצורת כורסאות קצרות או ארוכות ופוף קונכיה לישיבה או שכיבה בנוחות מירבית.

 

פופים צפים לבריכה, כי אין כיף יותר מפשוט לצוף

את הפופים שלנו אנו ממלאים באהבה ולמקסימום בחרוזי פוליסטירן איכותיים. דחיסת החרוזים הינה בצפיפות גבוהה ובאמצעות מערכת מילוי פנאומטית לה טכנולוגיה בלעדית! כך בעצם, הציפה המושלמת מובטחת- בכל בריכה כמובן וללא תלות בגודל הפוף הנבחר או צורתו.

בריכות לרוב ממוקמות תחת השמש, כך שיתרון נוסף של פופים צפים לבריכה הוא עמידותם הגבוהה בפני דהייה. כיסוי הפופים שלנו בגודלייף אאוטדורס עשוי בד אולפין איכותי, מבין הבדים החזקים והעמידים ביותר, המותאם במיוחד לתנאי החוץ, גם בקיץ הישראלי החם. עם אריגת קנבס וצביעה יפיפיה בשיטת SOLUTION DYE בנוסף לבד האולפין- הפופים הצפים ייראו במיטבם תמיד, הם עמידים גם מפני כלור, חומרי הלבנה, טחב עובש וכתמים מסוגים שונים.

 

נשארים בבית, אך מרגישים בחופשה

עם עיצוב אידיאלי לבריכה, לא נופתע אם תשכחו שאתם נמצאים בבית ותרגישו במלון 5 כוכבים. פופים צפים מגיעים בצורות רבות, כמו גם צבעוניות שתתאים לעיצוב אותו בחרתם: לבן קלאסי, שחור אלגנטי, גוונים של אבן ואפור- שתמיד באופנה, או צבעוניות מרהיבה לשיק באווירה קיצית! תוכלו להרכיב סט בצבעים אחידים, או לבחור כל פוף בצבע אחר לצבעוניות משגעת- לכל טעם אישי הפוף המתאים, זו הבריכה שלכם ואתם אלה שתהנו ממנה ומהנראות שלה!

 

 

משדרגים את הבריכה עם גודלייף אאוטדורס

הקולקציות המגוונות שלנו בגודלייף אאוטדורס מבטיחות את חווית הבריכה האידיאלית, נוחות מקסימלית ואף עיצוב וסטייל ברמות הגבוהות ביותר. לצד פופים צפים לבריכה, בחנות שלנו פופים למרפסת, לגינה, לחצר או לצד הבריכה שאף ישלימו את החוויה! הפופים, כמו כל אחד מבין המוצרים שלנו, נבחרו בקפידה ובאיכות ללא פשרות, יגיעו אליכם במשלוח מהיר, עם אחריות שתבטיח לכם ראש שקט ושירות לקוחות אדיב וזמין בכל רגע בו תזדקקו לו. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עם כל שאלה, צורך בייעוץ או התלבטות- ונתראה בבריכה!