שוקלים לקנות מקלחון חוץ? אלה הדברים שצריך לקחת בחשבון

מקלחון חוץ - גודלייף אאוטדורס

אם כבר יש לכם ג’קוזי או בריכה בחצר, מקלחון חוץ ישדרג את החוויה אף יותר: זה הזמן להכיר את אחת הדרכים הקלות, היעילות והפופולריות להוסיף לחצר אווירה של בית מלון של ממש, כמו גם לשמור על תחזוקה, ניקיון וכל מה שנדרש. מקלחוני החוץ של SPIRIT כבר כאן, לקיץ לוהט במיוחד!

לפני או אחרי טבילה בג’קוזי או בבריכה, להתרעננות בימי הקיץ החמים, או אפילו לגיוון ושדרוג חווית הרחצה – מקלחון חוץ הוא בהחלט המוצר שיענה על כל צורך. כיצד נבחר את המקלחון המתאים, המעוצב והנכון ביותר עבורנו? ומהם הדברים שנקדיש להם תשומת לב עם בחירתנו? אנחנו בגודלייף אאוטדורס כבר ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב, המשיכו לקרוא:

 

איך לבחור מקלחון חוץ?

מקלחון חוץ מתאים לכל חצר עם בריכה או ג’קוזי ומסייע לשמירה על ניקיון ותחזוקה כאחד. רחצה זריזה לפני הכניסה למים, תצמצם את כמות הלכלוך שתיכנס פנימה, בעוד רחצה זריזה טרם החזרה הביתה, תוסיף גם היא לניקיון הבית! כמו כן, חשוב לבחור במקלחון האידיאלי ולהקפיד על דגשים שונים הקשורים לעמידות, עיצוב ונראות, ניידות, טמפרטורת המים ועוד.

 

לשימוש בכל עונות השנה – מים חמים וקרים

למה להשתמש במקלחון רק בקיץ, אם אפשר גם וגם? אפשרות החיבור למים חמים וקרים, היא מבין המאפיינים הבולטים של מקלחוני החוץ של SPIRIT. הבחירה בין מקלחת קרירה ומרעננת בקיץ, למקלחת חמה ומפנקת בחורף, הופכת את מקלחוני החוץ למהנים במיוחד, מתי שתרצו ובכל זמן! באופן טבעי, מוצר המיועד לשימוש בכל עונות השנה בהחלט שווה את ההשקעה – סביר להניח שתשתמשו בו ותהנו ממנו יותר.

 

המוצר שילווה אתכם לאורך השנים

עמידות היא תכונה בולטת נוספת, אליה מומלץ לשים לב עם בחירת מקלחוני חוץ. בדיוק כפי שבחרתם בבריכה או בג’קוזי באיכות ללא פשרות, כך מומלץ לעשות גם עם המקלחון, המוצר המשלים שמשדרג את החוויה. מומלץ לבחור במקלחון חוץ עשוי מחומרים איכותיים, עמיד מפני מים, שמש ורוח, כמו גם בפני כל פגעי מזג האוויר השונים.

 

מקלחון חוץ מחומרי גלם באיכות פרימיום

אי אפשר לציין את עמידותו המנצחת של מקלחון חוץ מבלי להזכיר את החשיבות הגבוהה להיותו עשוי מחומרי הגלם הטובים בשוק. מקלחוני החוץ של SPIRIT לדוגמא, הינם מקלחונים עשויים נירוסטה – פלדת אל חלד עמידה וחזקה. משטחי העמידה של דגמי המקלחונים השונים עשויים במבוק טבעי משובח. גם בכל הקשור לצבעוניות ועיצוב מומלץ לבחור בציפויים באיכות גבוהה שיחזיקו לאורך זמן – כמו ציפוי אלקטרוסטטי. כדי להבטיח את עמידות ואמינות המוצר אנחנו בגודלייף אאוטדורס, אף מציעים שנתיים אחריות על כל מקלחון!

 

איתכם בכל מקום – מקלחון חוץ

כיום, גם מקלחון יציב ובטוח לשימוש, ניתן להזזה בקלות ומתאים לכל שינוי בעיצוב החצר, הגינה, המרפסת, או כל מקום בו בחרתם להציב אותו. אין ספק שבעת הקנייה תוכלו לראות את מיקומו של המקלחון החדש לנגד עיניכם- אך ניידות והאפשרות להזזה או שינוי המיקום, בהחלט הופכות כל עיצוב לגמיש יותר ופרקטי במידת הצורך.

 

העיצוב המושלם – מקלחוני חוץ בעיצוב חדשני

מקלחון חוץ בצבע נחושת, או אולי כדאי לבחור בכסוף? מקלחוני חוץ בצבע שחור אלגנטי, או כרום מט קלאסי? מלבד למגוון הצבעים, מקלחוני החוץ מגיעים בצורות וסגנונות מגוונים, עם מחשבה גדולה כמובן על כל הפרטים, הקטנים והגדולים! בחרו בעיצוב מנצח המתאים לגינה או לחצר, לטעם האישי שלכם, או על-פי כל קריטריון אחר. המגוון גדול- אך כל מה שנותר לכם לעשות, זה פשוט לבחור.

 

מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס – משדרגים כל בריכה או ג’קוזי

בגודלייף אאוטדורס אנו מציעים את מקלחוני החוץ המובילים מבית SPIRIT במחירים נוחים וללא כל פשרה על איכות: מקלחוני חוץ עשויים מנירוסטה, עמידים, ניידים, מעוצבים, עם חיבור למים חמים וקרים! בכל מקלחון חוץ בחנות שלנו, דגש חשוב ותשומת לב לכל הפרטים, לצד חשיבות עליונה לכך שתהנו מהמוצר לאורך השנים ובכל רגע.

מקלחוני החוץ שלנו יגיעו עד עליכם במשלוח מהיר, עם שנתיים אחריות – ובמטרה להפוך את מרחב האאוטדורס שלכם לאטרקטיבי מתמיד! הצוות של גודלייף אאוטדורס עומד לרשותכם ונשמח להשיב על כל שאלה, לייעץ ולסייע עם כל התלבטות. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת.