שוקלים לרכוש ג’קוזי לגינה? כל מה שעליכם לעשות טרם הרכישה!

ג'קוזי לגינה

ג’קוזי או בשמו העברי ‘אמבט עיסוי’ הוא בריכה קטנה וחמה, בה משאבות מים המפעילות פיות (ג’טים) המוסיפות לרחצה חוויית עיסוי ייחודית. עם ג’קוזי לגינה מתווספים לחוויה גם כיפת השמים והאוויר הפתוח – לפינוק אידיאלי שאין כמותו.

זה הזמן להכיר את סופטאב, הג’קוזי לגינה שכבש את ארצות הברית בסערה – נחת בישראל! סופטאב הוא שונה וייחודי, עשוי חומר רך במיוחד, רחב ומעוצב, עם פטנט ייחודי לחימום המים, טכנולוגיה מתקדמת לפעולה שקטה ועוד שלל יתרונות ההופכים אותו למוצר האהוב ביותר בכל גינה או חצר.

 

בחירת ג’קוזי לגינה

עיצוב, תחזוקה, צריכת חשמל, נוחות, פרקטיות, גודל ועוד- הם דברים חשובים אותם יש לקחת בחשבון בתהליך הבחירה. החדשות הטובות הן, שהרכישה וההתקנה של ג’קוזי לגינה אינן מורכבות ובהחלט מדובר בחלום גדול אותו ניתן להגשים בקלות. אנחנו בגודלייף אאוטדורס כבר ריכזנו עבורכם את כל המידע:

 

כמה תהיו היום?

חשוב להכיר את החצר או הגינה ולמדוד היטב את השטח הפנוי שברשותכם טרם הרכישה. תוכלו לבחור בג’קוזי לגינה קטן ואינטימי, ג’קוזי משפחתי גדול יותר, או ג’קוזי סופר מפנק המיועד לשישה אנשים! וכמובן- אין כאן בחירה שאינה נכונה.

לסופטאב, שלושה דגמים בגדלים שונים:

  • סופטאב Sportster – קוטר חיצוני: 150 ס”מ, גובה: 61 ס”מ, תכולת מים: 530 ליטר, מס’ הג’טים: 4, אידיאלי עבור 1-2 אנשים.
  • סופטאב Legend – קוטר חיצוני: 180 ס”מ, גובה: 61 ס”מ, תכולת מים: 833 ליטר, מס’ הג’טים: 5, אידיאלי עבור 3-4 אנשים.
  • סופטאב PORTICO – קוטר חיצוני: 200 ס”מ, גובה: 69 ס”מ, תכולת מים: 1,130 ליטר, מס’ הג’טים: 8, אידיאלי עבור 5-6 אנשים.

 

חומרי גלם באיכות מובילה

לאיכות חומרי הגלם מהם עשוי ג’קוזי לגינה השפעה עצומה על עמידותו כמו גם על ההנאה ממנו לטווח הארוך. הסופטאב החדשני לדוגמא, עשוי מ-25 שכבות פולימר מוקצפות (פוליבונד) בנוסחה ייחודית המבטיחה גמישות ורכות לצד חוזק אידאלי, כמו גם משקל נמוך, יכולות בידוד מצוינות ואורך חיים שאינו מוגבל! ממציא הסופטאב, טום ת’ורנברי, האמין כי הג’קוזי הקלאסי העשוי חומר קשיח, אינו מאפשר רגיעה כמו ג’קוזי העשוי חומרים רכים יותר אך חזקים באותה מידה- ואנחנו בגודלייף אאוטדורס לגמרי מסכימים איתו.

 

חימום המים יעיל ופשוט מתמיד

טמפרטורת המים בג’קוזי לגינה נעה לרוב בין 15 ל-41 מעלות- כך שניתן להתרענן בג’קוזי בחודשי הקיץ, או להתפנק בחמימות בתקופות קרות יותר. לסופטאב, פטנט עולמי ייחודי לחימום ללא גוף חימום- העברת המים בצינורות על-גבי מנוע המשאבה, המנצלים את החום של פעולתה. פעולת החימום אף כל-כך שקטה שרוב הזמן לא תרגישו בה כלל!

 

צריכת חשמל נמוכה ביותר

צריכת החשמל היא ללא ספק שיקול שכדאי לקחת בחשבון עם בחירת הג’קוזי המנצח- ואנחנו שמחים לספר לכם שג’קוזי לגינה מבית סופטאב נבדק על-ידי ועדת האנרגיה של מדינת קליפורניה ונמצא חסכוני בצריכת החשמל! צריכת החשמל הממוצעת של הסופטאב עומדת על כ-45 ש”ח בחודש.

 

גודלייף אאוטדורס – ג’קוזי לגינה מפנק במיוחד

בגודלייף אאוטדורס אנו מציעים את הג’קוזי לגינה המתקדם של סופטאב, כולל התקנת ג’קוזי על-ידי מתקין מקצועי של סופטאב ישראל. אין צורך בהכנה מראש, כל מה שצריך הוא משטח ישר וחיבור חשמל רגיל. לג’קוזי תאורת לד צבעונית, מכסה מתקפל עם מנעול קידוד, מערכת סינון וטיהור מים מתקדמת הכוללת אוזונטור מובנה ופילטר חיצוני ועוד!

בנוסף, בגודלייף אאוטדורס: מגוון תוספות לג’קוזי – מדרגות ומעטפת, כמו גם מוצרים נלווים לתחזוקתו הנכונה ללא מאמץ- פילטר לסופטאב, שואב ידני לניקוי קרקעית הג’קוזי, רשת לאיסוף עלים, ג’ל מגן לחיפוי הג’קוזי, משאבת טאבולה לריקון מהיר באמצעות צינור ועוד.

אנו מזמינים אתכם לחנות שלנו לצפייה בכל המוצרים.