מארחים בבריכה? בג’קוזי? כך תשדרגו את החוויה: עגלת משקאות – חובה בכל אירוח

עגלת קירור למשקאות לבריכה

עגלת משקאות – למה היא באמת חובה בכל אירוח? כל מי שכבר יצא לו לארח בחייו יודע: “יין ישמח לבב אנוש” זו אינה קלישאה, אירוח מוצלח והצלחת האירוע כולו תלויים במצב הרוח של האורחים. בואו נודה בזה, מצב הרוח בכל אירוע, מושפע בין היתר גם מהמשקאות המוגשים בו…

תוכן עניינים:

 

הכירו את הפתרון המהנה שלנו לכל אירוח וכל אירוע: עגלת קולר למשקאות השומרת על משקאות קלים ואלכוהוליים קרים ונגישים לכל האורחים. יש בה אפילו פותחן מובנה זמין לבקבוקים! עם נפח גדול של עד 76 ליטרים (80 בקבוקים של 330 מ”ל!), יכולת לשמור על המשקאות קרים למשך 24 שעות בדומה לצידנית ועיצוב אטרקטיבי במיוחד, עגלת המשקאות מבטיחה את שדרוג האירוע שלכם, ואפילו הרבה מעבר לזה…

 

עגלת קולר למשקאות – החוויה המושלמת

הקיץ הישראלי ידוע בטמפרטורות החמות שלו, ואף בטמפרטורות קיצוניות. באירוע קיצי וכשמאוד חם, הדבר הראשון שנקפיד עליו הוא כמובן שהאורחים שלנו ירגישו במיטבם. שתייה מרובה היא קריטית וחשובה, ורגע לפני שנגיע לאלכוהול ולפינוקים, חשוב ביותר שמים ושתייה קלה, יהיו זמינים ונגישים לאורך האירוע כולו. זכרו, חשוב למנוע התייבשות בעת כל בילוי בחוץ, ובמיוחד בקרבת בריכה או ג’קוזי, היכן שאנחנו לרוב נרגיש רעננים ולא בהכרח צמאים.

הנפח המרשים של עגלת הקירור מאפשר לכם לקרר שתייה מכל סוג ולהנגיש אותה לכולם! אנו ממליצים למקם את העגלה ממש במרכז האירוע, ולוודא שלצד המשקאות האהובים ביותר, היא תכלול גם מים קרים ומיצים מרעננים במיוחד.

 

עגלת משקאות בטוחה שאינה חשמלית

סביבת הג’קוזי או הבריכה היא כידוע סביבה רטובה – בה עלינו לשמור על הבטיחות שלנו ועל בטיחותם של האורחים כאחד, ולמנוע את הסיכון להתחשמלות. החדשות הטובות הן: עגלת המשקאות שלנו אינה חשמלית, כך שבהיבט הזה אין כל סכנה או סיבה לדאגה!

עגלת משקאות ניידת שאינה מצריכה חיבור לחשמל ניתן להציב במקום מרכזי, צמוד לבריכה או ליד כל מקור מים אחר, ללא חשש. העגלה משמשת כבאר משקאות נייד, עם מכסה אטום, שתי דלתות וארבעה גלגלים מסתובבים. העגלה זמינה בשני צבעים: שחור או לבן, ואתם מוזמנים לבחור בצבע שיבטיח שהיא תתאים ותיראה נהדר.

 

הבירה תמיד קרה והפותחן תמיד זמין! 

מיכל הקירור של עגלת המשקאות מצופה במתכת, פנים המיכל עשוי פלסטיק פוליפרופילן (PP) וביניהם קיים בידוד קצף פוליאוראטן (PU). מדובר בחומרים באיכות גבוהה שמבטיחים איטום וקירור מושלם, למשך 24 שעות – כך שהבירה, או כל משקה ממנו האורחים שלכם מוזמנים להנות, תמיד יוגש בטמפרטורה הנכונה. 

בנוסף, עגלת קולר למשקאות כוללת ידיות מכסה ופותחן בקבוקים מובנה העשויים נירוסטה, מה שאומר שהפותחן תמיד זמין, ויחזיק לאורך שנים ללא סימני קורוזיה או חלודה. 

 

ניקוי ותחזוקה קלים במיוחד

לצד פרקטיות, נוחות ומראה מנצח, לשמור על העגלה נקייה ומתוחזקת היטב, זו אינה משימה מורכבת! העגלה כוללת פתח ניקוז אחורי לריקון מים: בסיום האירוע, החזירו את בקבוקי השתייה שנשארו (אם נשארו) למקומם ופתחו את פתח הניקוז. המים (קרח שנמס) יזרמו החוצה. בנוסף, אנו ממליצים לנקות בעדינות את העגלה עם מטלית רכה ולחה בלבד, ללא שימוש בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים.

נפח העגלה מאפשר את האירוח האידיאלי, אך המימדים שלה עדיין קומפקטיים והיא כוללת גלגלים המאפשרים ניידות. תוכלו לאחסן את העגלה בקלות וללא מאמץ כשאינה בשימוש, עד לאירוע הבא בג’קוזי או בבריכה! 

 

עכשיו באתר: כף לסידור הקרח וכיסוי מגן עם עגלת קולר למשקאות

אתם מוכנים לזה? הקיץ החם של גודלייף אאוטדורס כבר כאן! כיסוי פונקציונלי לאחסון העגלה וכף נירוסטה איכותית לסידור הקרח בזמן האירוח, ישדרגו את העגלה שלכם בקיץ הקרוב! 

היכנסו למאמר שכתבנו במיוחד על ההבדלים בין נירוסטה 304 ל- 316.

החזון שלנו הוא ליצור עבורכם את חווית הבריכה המושלמת בכל עת, ואנחנו מזמינים אתכם להציץ בקולקציות המוצרים המגוונות שלנו, שנועדו למרחב האאוטדורס שלכם: מקלחוני חוץ, גזיבו אלומיניום, עששיות סולאריות ועוד, כבר מחכים לכם באתר. אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בכל עת, בנוגע לכל אחד מהמוצרים שלנו ועם כל שאלה. צוות המומחים של גודלייף אאוטדורס יעשה כל שביכולתו כדי להבטיח שמרחב האאוטדורס שלכם יהיה מפנק מתמיד, במיוחד עכשיו, בעונה החמה!