איך לשמור על ג’קוזי נקי ומטופח לאורך זמן?

ג'קוזי למרפסת

אם יש לכם כבר ג’קוזי בבית, אין ספק שאתם נהנים ממנו – ותרצו להמשיך ולהנות ממנו כמה שיותר זמן. אמבט העיסוי או אמבט הספא המהפכני, שכבר כבש בתים, גינות וחצרות ברחבי ישראל, אמנם מספק שעות של בילוי, רגיעה והנאה, אך כמעט כמו כל דבר שברשותנו – גם הוא דורש תחזוקה. התחזוקה הנכונה של הג’קוזי היא ללא ספק חיונית ביותר כדי להבטיח את הביצועים האופטימליים שלו ואת עמידותו לאורך זמן. תחזוקה קפדנית ושוטפת אף תהפוך כל רחצה שלכם לנקייה יותר באופן טבעי.
החדשות הטובות הן – תחזוקה נכונה של ג’קוזי אינה בהכרח יקרה, ואף לא תגזול הרבה מזמנכם היקר! מה צריך לעשות? מה צריך להחליף או לנקות? וכיצד נפיק את המקסימום מהפריט האהוב ביותר בבית, אך במינימום מאמץ? אנחנו, גודלייף אאוטדורס, שמחים להציג בפניכם את כל הטיפים החשובים ואת התשובות לכל השאלות, המשיכו לקרוא:

מנקים בעדינות את כל המשטחים

כמו רוב חומרי הניקוי השונים, גם חומרי ניקוי ייעודיים עבור ג’קוזי וחומרים לטיפול במים אינם יקרים. השתמשו בחומרי הניקוי המתאימים ובהתאם להוראות השימוש. ניקוי המשטחים הפנימיים והחיצוניים באופן תדיר וקבוע יסייע לכם למנוע הצטברות לכלוך, כמו גם הצטברות שמנים וחומרים לא רצויים אחרים על גבי המשטחים.
אנו ממליצים על שימוש במטליות רכות ובחומרי ניקוי עדינים עבור המעטפת ועבור המשטחים הפנימיים והחיצוניים כאחד. בנוסף, הימנעו משימוש בכימיקלים או חומרים כימיים העלולים לפגוע בנראות ובגימור של הג’קוזי.

שומרים על איזון – איזון המים, כמובן!

מים נקיים, מאוזנים וכמובן בטוחים לשימוש, הם מבין הדברים החשובים ביותר שמדובר בתחזוקת ג’קוזי – ואף בדיקת איזון המים בתדירות קבועה תבטיח שהרחצה בו תהיה נקייה, בטוחה ונעימה יותר. מדובר בבדיקה פשוטה, באמצעות מקלוני בדיקה למים. טבילת מקלוני הבדיקה בהתאם להוראות, יספקו לנו תשובות לכל השאלות הקשורות לאיכות המים בהם אנו מתרחצים.

הכירו את המלצות היצרן בנוגע לאיזון המים בג’קוזי שלכם. תוודאו שאכן איזון המים בו זהה לזה של המלצות היצרן. במידה ולא, אין זה אומר שבהכרח יש צורך לרוקן ולהחליף את המים – מגוון תוספים למים יאזנו אותם בקלות, בהתאם לתוצאת הבדיקה.

פעולה ידנית פשוטה – ניקוי עלים ולכלוכים שונים

ניקוי הג’קוזי באמצעות רשת איסוף עלים, פעולה ידנית פשוטה שאורכה מספר דקות בלבד, גם תבטיח מים נעימים ונקיים יותר לרחצה וגם תשמור על תפקודו התקין של הפילטר הנמצא בחוץ.

אם כבר הזכרנו תנאי חוץ – כיסוי מגן והקפדה על כיסוי הג’קוזי בסיום הרחצה, אף יפחית את הצורך בשימוש ברשת לאיסוף עלים! אם הג’קוזי בתוך הבית, מוזמנים כמובן לדלג אל הסעיפים הבאים.

מערכת הסינון וחלקים מכניים נוספים

מערכת סינון שעובדת כמו שצריך, מבטיחה שהג’קוזי יישאר נקי, כמו גם בריא לרחצה ובטוח לשימוש, עם זרימת מים תקינה! אנו ממליצים לנקות ולתחזק את מערכת הסינון באופן קבוע, הדבר ימנע הצטברות לכלוך ופסולת. אנחנו ממליצים גם לבדוק את מחסניות המסננים כל שבועיים עד ארבעה שבועות, ובהתאם ולפי הצורך כמובן – לנקות או להחליף אותם.

לצד המסננים ומערכת הסינון, בג’קוזי מגוון חלקים ורכיבים מכניים נוספים – אשר חשוב שתמיד יפעלו באופן תקין, כמו גופי החימום, הסילונים והמשאבות לדוגמא. במידה וזיהיתם תקלה, או אם אתם חושדים שהג’קוזי אינו פועל כשורה, “אל תנסו את זה בבית”, כמו שאומרים. כשמדובר בצורך בתיקון או בתחזוקה מורכבת, התייעצו עם מקצוענים או לפחות תפנו לטכנאי.

ניקוז, מילוי מחדש והחלפת המים: על-פי הוראות יצרן

כדי לשמור על מי הרחצה נקיים ובאיכות גבוהה, חשוב להחליף אותם מעת לעת, כלומר, לנקז את המים. גם אם תחזקתם את הג’קוזי בצורה המושלמת, המים שבתוכו באופן טבעי צוברים לכלוך. נקזו את המים החוצה ומלאו את הג’קוזי מחדש בהתאם להוראות היצרן, לרוב, כשמדובר בג’קוזי איכותי המתוחזק היטב, החלפת המים כל שלושה עד ארבעה חודשים תספיק בהחלט.

המוצרים והאביזרים הנלווים השווים ביותר לג’קוזי מטופח

החל מניחוח ארומתרפי לג’קוזי ועד לכיסוי מגן או פילטר חדש, מבחר מוצרים ואביזרים נלווים קיימים בשוק – שיסייעו לכם לתחזוקה נכונה על הצד הטוב ביותר. אם אינכם בטוחים כיצד לתחזק את הג’קוזי, אנחנו ממליצים להתייעץ עם היצרן, או עם התמיכה ושירות הלקוחות במידה וקיים.

זכרו, ג’קוזי הוא חוויה, אבל גם אחריות

אין ספק שג’קוזי הוא חוויה, אך חלק בלתי נפרד ממנה זו גם האחריות לתחזוקה נכונה. עם ג’קוזי סופטאב לדוגמא, אנחנו מספקים את כל ההוראות, המידע וההנחיות לתחזוקתו הנכונה. בעינינו, זה המפתח לעמידות לתקופה ארוכה לצד ביצועים אופטימליים וחווית רחצה שאין שני לה. מאיזון וסינון מים דרך ניקוי פני השטח והתחזוקה המכנית – לכולם תפקיד חיוני בשמירה על הבריאות שלכם, כמו גם על ג’קוזי שיפעל באופן תקין לאורך הזמן. אין צורך בזמן רב או במאמץ גדול לתחזוקה שוטפת, לה אין-ספור יתרונות שאנחנו בטוחים שתגלו בעתיד, בהצלחה!

עדיין אין לכם ג’קוזי? הכירו את סופטאב!

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, מזמינים אתכם להנות מחוויית הרחצה המושלמת, עם ג’קוזי לבית, לחצר או לגינה מבית סופטאב. הסופטאב המפנק שלנו הוא ג’קוזי באיכות ללא פשרות, אשר מגיע בשלושה גדלים ובמבחר צבעים. בנוסף, תוכלו למצוא בחנות שלנו מבחר מוצרים נלווים לג’קוזי, אביזרים, חומרים לניקוי ולטיפול במים, בעזרתם לא רק שתוכלו לשמור על תחזוקה שוטפת ונכונה, אלא גם להנות מכל טבילה או רחצה! נשמח לספר לכם עוד על הג’קוזי שלנו, כמו גם על כל אחד מהמוצרים השונים שלנו, לבית, לגינה, לחצר ולמרחב האאוטדורס שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר – אנחנו נשמח לסייע לכם.