כל מה שצריך לדעת לפני בחירת ג’קוזי לבית

ג'קוזי לבית

גקוזי לבית או אמבט עיסוי מפנק הוא בהחלט החלום של רבים מאיתנו. לא רק שהוא משדר יוקרה ואתהחיים הטובים“, הוא מספק לנו שלווה ורגיעה, תחושה נפלאה וייחודית של טיפוח אישי ואפילו מאפשר לנו להרגיש כאילו אנחנו בספא של ממש, מבלי לצאת מהבית! לשכוח את הלחץ והמתחים היומיומיים בזמן הרחצה במים החמימים, להתפנק, להתמקד בעצמכם או פשוט להירגע, הן חוויות שקשה לתאר במילים, אך את כל אלה ועוד יעניק לכם בקלות הגקוזי המושלם.

אין ספק שכל גקוזי שתבחרו ישדר יוקרתיות, אך אין זה אומר שמדובר במוצר יקרובדומה ללא מעט מוצרים אחרים, הבחירה ביקר ביותר אינה בהכרח תבטיח את החוויה הטובה ביותר. אם גם אתם רוצים להפוך את החלום למציאות ולהנות מהגקוזי האולטימטיבי, כזה שיתאים לכם ושכל רחצה בו תהיה מהנה במיוחד, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת ומספר דגשים שחשוב להתמקד בהם עם בחירת גקוזי לביתואנחנו, גודלייף אאוטדורס, ריכזנו את הכל כאן, במיוחד עבורכם:

נייד או קבוע?

סביר להניח שנייד או קבועזו הבחירה הראשונה העומדת בפניכם כשאתם מתחדשים בגקוזי לבית אך לרוב זו החלטה פשוטה. גקוזי קבוע מצריך תכנון רב יותר ולרוב גם העלויות שלו יהיו גבוהות יותר. הגקוזי הנייד לעומתו, מצריך התקנה פשוטה בלבד, ולמרות שאנחנו מאמינים שלא תשנו את מיקומו לעיתים תכופות, זה בהחלט אפשרי! ניתן למקם את הגקוזי בחדר הרחצה בחודשי החורף הגשומים ולהוציא אותו לחצר עם תחילת האביב כדי להנות מרחצה במים חמים בערבים קרירים.

אין זה משנה אם בחרתם בגקוזי נייד או קבוע, עם כל אחת מהאפשרויות חשוב להקפיד על הגודל הנכון והמידה המתאימה, המיקום האידיאלי, תחזוקה פשוטה שתוכלו להתמיד בה ובחירה בגקוזי העשוי מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיבטיחו את עמידותו לאורך השנים

גודל ומיקום

המיקום בו תרצו להתקין את הגקוזי, כמו גם כמה אנשים אתם משערים שיהנו ממנו באופן יומיומי, לרוב יהיו אלה שיקבעו את הגודל הרצוי לגקוזי שלכם. הדבר הראשון והברור מאליו שיש לוודא עם בחירת הגודל הוא כמובן שיש מספיק מקום בבית, וחדר רחצה מזמין ונעים לבלות בו שעות ארוכות.

את הגקוזי נמקם על משטח ישר ויציבריצוף אם בתוך הבית, או דק עץ אם בחרנו בחצר. עבור גקוזי מבית סופטאב לדוגמא, מלבד המשטח עליו נמקם אותו, יש צורך בחיבור לחשמל בקרבתו. ניתן לבחור בגקוזי זוגי קטן בקוטר 150 סמ, ואף בדגם גדול המתאים ל– 6-5 אנשים, משפחה או חברים, בקוטר של 200 סמ. העיצוב האלגנטי של הסופטאב החדשני, הוא חוויה לעיניים בפני עצמו, כך שמבחינת נראות, אין זה משנה המיקום שלוהוא תמיד ייראה נהדר.

איכות החומרים

איכות חומרי הגלם מהם עשוי הגקוזי לרוב תהיה הגורם המכריע ביותר בכל הקשור  לעמידותו לאורך זמן. חומרים רכים אך חזקים יבטיחו יציבות ועמידות, לצד נוחות איןסופית וחווית רחצה נעימה. חיפוי ויניל דמוי עור ידוע באמינותו ואף יעניק לגקוזי מראה יוקרתי.

לצד חומרי הגלם, מומלץ גם לעבור היטב על המפרט הטכני של הגקוזימספר הגטים, טמפרטורת המים אליה מסוגל להגיע גוף החימום, תכולת המים המומלצת וכל כמה זמן יש צורך בהחלפתם, כמו גם את אפשרויות התאורה אם תרצו בכך. השילוב בין חומרים איכותיים לתכונות העולות על כל הציפיות השונות שלכם, יבטיח את ההנאה שלכם בכל רחצה.

תחזוקה, אביזרים נלווים ושירות לקוחות

גקוזי לבית מטרתו היא הנאה ורגיעה, הוא בוודאי לא נועד ליצור עבורכם מטלות ביתיות נוספות, ניקיונות או להיות מקור לדאגה כזו או אחרת. המוצרים הנלווים הפופולריים לגקוזי כוללים לרוב את כל מה שצריך כדי לשמור על תחזוקתו: פילטר, מנקה פילטר מקצועי, גל מגן לחיפוי הגקוזי, משאבת ריקון, ניחוחות ארומתרפיים ועוד.

ערכה לתחזוקת המים, כלור גרגירי מסוג סודיום דיכלור, היא לדוגמא כל מה שצריך לשמירה על מים צלולים, נקיים ובטוחים לרחצה. עם הקפדה על תחזוקה נכונה, ניתן להחליף את המים כל 4-3 חודשים בלבד! כמו כן, הגקוזי האיכותי של סופטאב מותקן בבית הלקוח עלידי מתקין מקצועי, ומגיע עם אחריות מלאה למשך שנתיים על רכיבי המערכת ואחריות למשך 5 שנים על המבנה!

גקוזי לביתמחיר ועלויות

אין ספק שגם המחיר של גקוזי לבית הוא פקטור חשוב בבחירת הגקוזי המתאים ביותר. השאיפה כמובן היא לבחור בגקוזי העומד בתקציב שלכם, מבלי להתפשר על איכותו. הבחירה ביקר ביותר או במשוכלל ביותר אינה תמיד נכונהבחרו בגודל המתאים לכם עם התכונות שאתם מתחברים אליהן ביותר, בחרו במותג אמין המציע את כל אלה בנוסף לשירות ואחריות.

הרבה מעבר לגקוזיהדגמים החדשים של סופטאב

ה– Sportster, ה– Legend וה– Portico מבטיחים לכם חוויה שאין כמוה, כמו שלא הכרתם עד היום. הם רכים ועגולים, עם חיפוי0 ויניל דמוי עור. העיצוב אלגנטי ומשגע, אך ללא כל פשרה על איכות ועמידות. הם כוללים מנוע עוצמתי, המחמם את המים ללא גוף חימום, פטנט ייחודי עם טכנולוגיה חדשנית המבטיח פעולה שקטה והנאה מקסימלית.

ברוכים הבאים לגודלייף אאוטדורסגקוזי לבית זה לא עוד חלום

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, מזמינים אתכם להנות מחוויית רחצה מרגיעה ונעימה, עם גקוזי לבית מבית סופטאב באיכות הגבוהה ביותר. הגקוזי מגיע ב-3 גדלים ובמגוון צבעים, כך שיתאים לכל עיצוב ובית בצורה האידיאלית. בנוסף, בחנות שלנו מבחר מוצרים נלווים לגקוזי, שיאפשרו לכם לשמור על תחזוקתו ולמקסם את ההנאה שלכם בכל עת. הצוות שלנו תמיד כאן עבורכם ונשמח לסייע לכם עם כל בחירה או התלבטות, לייעץ ולהשיב לכל שאלה. לפרטים ומידע נוסף ניתן לפנות אלינו בכל עת.