לבלות בתוך ג’קוזי חם מבלי להרגיש תשוש? זה אפשרי!

סופטאב לחצר

ג’קוזי חם מספק הנאה ורגיעה, אבל לא פעם ולא פעמיים אנחנו מרגישים תשושים עם השהייה במים חמים כל כך. העלאת הטמפרטורה של הגוף היא מבורכת ובעלת יתרונות רבים, החל מהרחבת כלי הדם, שחרור וריפוי השרירים, חיסול חיידקים ווירוסים ועוד. אז, למה בכל זאת אנחנו חשים בתשישות?

<המידע במאמר אינו מהווה המלצות למתן טיפול רפואי, ואינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי ו/או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית ו/או תחליף להתייעצות עם רופא. המאמר נועד להרחיב את הידע האישי של המשתמשים ולשמש כסיוע בלבד>

רחצה במים חמים (ובמיוחד כשקר בחוץ) בעיני רבים ובצדק, מוגדרת כפינוק לגוף ולנפש. יחד עם זאת, בין אם אנחנו מודעים לכך ובין אם לא, מסתבר שהראש שלנו דווקא חושב אחרת. כלומר, כשהחום מגיע לראש או עם “חימום הראש” אנחנו עלולים לחוש בתשישות, שעלולה גם להיות מסוכנת… חשוב למנוע זאת כמובן, ומיד גם נגלה לכם איך!

צווארון וכובע קירור

על-פי מחקר שפורסם ב- JAT (Journal of Athletic Training), קירור הצוואר גורם לכך שנגיע אל מצב של תשישות לאט יותר. המחקר בחן שמונה מתאמנים בעלי נתונים דומים, שהשלימו ריצות עם וללא צווארון קירור. במחקר נמדד הזמן עד שהגיעו לתשישות בשני המצבים, כמו גם קצב הלב, טמפרטורות גוף, דירוג המאמץ, תחושת הנוחות של המתאמנים ועוד.

המחקר הראה בבירור שצווארון הקירור תרם לביצועים ולתחושת תשישות מופחתת בקרב המתאמנים! ובדומה לכך, גם בעת רחצה או שהייה בתוך ג’קוזי חם ניתן להשתמש בצווארון קירור או כובע קירור כדי לשפר את התחושה הכללית שלנו ולמנוע מהראש לחוש בטמפרטורה הקיצונית. 

זה באמת עובד?

צווארון קירור וכובע קירור, יעילים במיוחד לתחושה טובה עם כל רחצה בתוך ג’קוזי חם ומפנק. בכובע ובצווארון ג’ל קרח גמיש, עטוף בשכבה מבודדת ונעימה לעור השומרת על קור, שגם מתעצבת בקלות לצורה של הראש או הצוואר.

העיצוב האידיאלי של המוצרים הללו, לרוב יבטיח כי מידה אחת תתאים לכולם, ואף כולל רצועות אלסטיות להתאמה המושלמת. מדובר כמובן במוצרים רב פעמיים ועמידים, בהם תוכלו להשתמש שוב ושוב, ולהנות מחוויית רחצה ארוכה ושאינה מתישה בכל פעם מחדש.

ג’קוזי חם בבית או בחוץ

זה הזמן לשכוח את כל מה שאתם יודעים על ג’קוזי חם ומרגיע ולהכיר את סופטאב – ג’קוזי אמריקאי ייחודי, עגול, עשוי חומר רך בחיפוי ויניל דמוי עור, שפשוט אי אפשר לעמוד בפניו! הסופטאב כולל מנוע עוצמתי בעל פטנט לחימום המים, ואפילו הפעולה שלו שקטה במיוחד. גם מערכת סינון המים של הסופטאב משוכללת, היא כוללת אוזניטור מובנה ופילטר חיצוני. התחזוקה של הג’קוזי פשוטה ובאמצעות תחזוקה נכונה אף ניתן להחליף את המים אחת לשלושה עד ארבעה חודשים.

הדגמים השונים של הסופטאב כוללים את ה- Sportster הזוגי והקומפקטי, ה- Legend המשפחתי והמהנה שמתאים ל- 3-4 מתרחצים, ואת ה- Portico המפנק, בו יכולים לרחוץ עד 6 אנשים! תודות לפטנט עולמי, בדרך שונה וללא גוף חימום: המים עוברים דרך הצינורות הדקיקים שעל גבי מנוע המשאבה ומנצלים את החום של המשאבה לחימום. טמפרטורת המים מגיעה במהירות עד ל- °41 מעלות כמו בכל ג’קוזי, למרות היותו חסכוני בחשמל!

 

עוד על טמפרטורת המים

ניתן לראות במחקר שפורסם ב- JAT, כי הזמן שלוקח להגיע למצב של תשישות מהיר יותר בטמפרטורות גבוהות בחוץ, וגם כאשר טמפרטורת הליבה (אשר עולה לרוב עם פעילות גופנית בתנאים חמים, כמו גם בעת השהייה במקום חם במיוחד) עולה.

רחצה בג’קוזי אמנם רחוקה מלהיות פעילות גופנית, אך כידוע, היא מעלה את טמפרטורת הגוף. לצד ההמלצה לשימוש בכובע או צווארון קירור, חשוב מכך שתקשיבו לגוף שלכם, תמיד. במידה ולא הצלחתם למנוע את תחושת התשישות עם אמצעי קירור, צאו מהג’קוזי כשאתם חשים בה ואל תסתכנו בהיפרתרמיה.

 

משדרגים את ההאוטדורס. גודלייף אאוטדורס.

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, נשמח להעניק לכם את חווית הרחצה המרגיעה והנעימה ביותר, עם ג’קוזי חם לבית, לחצר או לגינה מבית סופטאב. כל המידות, הדגמים המידע, המפרטים והפרטים החשובים כבר באתר שלנו. לכל שאלה נוספת – הצוות שלנו לשירותכם ולרשותכם. רחצה נעימה!

 

<המידע במאמר אינו מהווה המלצות למתן טיפול רפואי, ואינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי ו/או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית ו/או תחליף להתייעצות עם רופא. המאמר נועד להרחיב את הידע האישי של המשתמשים ולשמש כסיוע בלבד>