איך לשמור על הסופטאב שלכם: טיפים והמלצות

אין כמו ג’קוזיואם כבר יש לכם סופטאב, אנחנו בטוחים שהוא הפך לפריט האהוב ביותר בבית, ובצדק! הסופטאב שלכם, מספק חוויה ייחודית של שלווה ורגיעה, לגוף ולנפש כאחד, לצד הנאה מרובה, טיפוח ותחושה נקייה. כדי להבטיח שהכיף הגדול של הסופטאב לא ייגמר, תחזוקה נכונה חשובה ביותראך עם הטיפים וההמלצות שלנו, לתחזק את הגקוזי בהחלט פשוט יותר ממה שחשבתם

הסופטאב הינו גקוזי עמיד, קל משקל ומהפכני, אותו ניתן למקם בקלות בכל בית, חצר או גינה. הוא השילוב האידיאלי בין עמידות, יעילות וכיף גדול וגם ניתן להשתמש בו במשך כל השנה ובכל מזג אוויר. למרות הטכנולוגיה החדשנית שבו, תחזוקתו הנכונה אינה יקרה ואינה מסובכת. אפילו ריכזנו כאן במיוחד עבורכם את כל מה שצריך לדעת, כדי לתחזק נכון את הסופטאב שלכם:

הסופטאב בגינה או בחצר? רשת לאיסוף עלים

העלות של רשת לאיסוף עלים, המוצר הפשוט שיוודא שבסופטאב שלכם מים צלולים בלבדהינה 39 שקלים. מדובר בפתרון יעיל לניקוי גקוזי לפי צורך, כשעלה או שניים פשוט נשרו לתוכו. הרשת שלנו עשויה אלומיניום קל משקל (פחות מ-450 גרם!), מוט באורך 74 סנטימטרים וקוטר של 2.5 סמ בלבד. גם הרשת עצמה חזקה ועמידה ותשרת אתכם לאורך זמן.

שמירה על הגקוזי נקי מעלים או לכלוכים אחרים תבטיח את תפקודו התקין של הפילטר. לסופטאב שנמצא בחוץ, אף מומלץ לרכוש כיסוי מגן, מה שיפחית את הניקיון הידני באמצעות הרשת, כל עוד תקפידו לכסות את הסופטאב לאחר השימוש בו, כמובן

מוודאים שהלכלוך לא שקע בקרקעית

שואב ידני לניקוי גקוזי הוא מוצר נלווה נוסף ודרך יעילה ביותר, לנקות את קרקעית הסופטאב אם יש לכם צורך בכך. השואב מבצע פעולת סיפון פשוטה, בעל מיכל פנימי ואינו דורש משיכת ידית או בטריות. השואב הידני אפקטיבי ביותר כשמדובר בניקוי חול או אבנים קטנות ואף מתאים גם לבריכות קטנות.

איך שואבים? ממקמים את האגודל על החור בקצה של מוט השואב, מכניסים אותו אל הסופטאב ומשחררים את האגודל! השואב נע על פני הקרקעית ומבצע את כל העבודה. בסיום הפעולה, מסירים את חלקו התחתון של השואב, מרוקנים את המיכל מלכלוך ושוטפים את המסנן. פשוט, לא?

עניין של כימיהעל איזון המים ועוד

מבין ההיבטים החשובים ביותר בתחזוקת הסופטאב שלכם ולא סתם! חלק בלתי מפרד מתחזוקת ג’קוזי הוא להבטיח שהמים בו יהיו נקיים, מאוזנים ובטוחים לשימוש כאחדומקלוני בדיקה למים בהחלט יספקו לנו את כל הנתונים החשובים

חשוב לבדוק באופן שוטף וקבוע את הכימיה של המיםבאמצעות מקלוני בדיקה ותוך מספר דקות בלבד, זה קל יותר ממה שחשבתם. עוקבים אחר ההוראות שבערכת מקלוני הבדיקה, ומוודאים שאיזון המים בסופטאב שלכם זהה לאיזון המים המומלץ עלידי סופטאב: זמינות חופשית של משקע כלור: ppm 3-2, דרגת pH: 7.8-7.4, וסיכום אלקליות: 120-80 ppm. ניתן להעלות או להוריד את רמות ה– pH בסופטאב שלכם עם תוספי מים שונים לפי צורך.

על סינון ומערכת הסינון

כשמערכת הסינון בסופטאב שלכם עובדת ביעילות, הוא יישאר נקי, בריא ובטוח לשימוש. לכן, חשוב לנקות ולתחזק את מערכת הסינון באופן קבוע, במטרה למנוע הצטברות לכלוך ומזהמים ואף להסיר ממנה פסולת.

אנו ממליצים לבדוק את מחסניות המסננים כל שבועיים עד ארבעה שבועות, ולנקות או להחליף  אותם לפי הצורך. בנוסף, רצוי להקפיד על הניקיון של בית המסנן כדי להבטיח שמערכת הסינון תקינה, כמו גם את זרימת המים.

מלבד המסנןמתחזקים את כל הרכיבים המכניים הנוספים

תחזוקה נכונה של הרכיבים המכניים מבטיחה את פעולתו החלקה של הסופטאב. אנו מציעים לבדוק את הסילונים, המשאבות וגופי החימום באופן קבוע, על מנת לזהות סימני בלאי או תקלה. שימון החלקים ובדיקת נזילות יכולים למנוע מגוון בעיות עתידיות נוספות. במידה ואתם חושדים שאחד החלקים או הרכיבים המכניים אינם פועלים כשורה, מומלץ לפנות לטכנאי מקצועי של סופטאב, לביצוע פעולות התחזוקה או התיקונים הנדרשים.

לא שוכחים לנקות את כל המשטחים

ניקוי המשטחים באופן קבוע מסייע במניעת הצטברות של לכלוך, שמנים וחומרים לא רצויים אחרים על גבי מעטפת הסופטאב. אנחנו ממליצים להשתמש בחומרי ניקוי עדינים ובמטליות רכות לניקוי המשטחים הפנימיים והחיצוניים של הסופטאב. חשוב להימנע משימוש בכימיקלים או חומרים כימיים העלולים לפגוע בגימור.

חומרים לטיפול במים, כמו גם חומרים לניקוי גקוזי אינם יקרים ומדובר בפעולות פשוטות, אותן כל אחד יכול לבצע בקלות! כל מה שצריך לעשות זה לרכוש את חומר הניקוי הרצוי ולעקוב אחר ההוראות.

מחליפים את המים: ניקוז ומילוי מחדש

חשוב לנקז ולמלא את המים מעת לעת, במטרה לשמור על המים נקיים ואיכותיים. עם הזמן, המים שבתוך הגקוזי, כל גקוזיצוברים זיהומים ולכלוכים, אותם לא ניתן לסלק באמצעות סינון או ניקוי בלבד, ואין זה משנה כמה הקפדתם על התחזוקה הנכונה. תדירות החלפת המיםניקוז ומילוי מחדש, תלויה לרוב בגורמים כמו תדירות השימוש, כימיית המים והמלצות היצרן. בסופטאב המתוחזק היטב, בשימוש סביר, החלפת המים כל שלושה עד ארבעה חודשים בהחלט תספיק!

לבית ולחצר שלכם מגיע יותרגקוזי איכותי עכשיו בגודלייף אאוטדורס

אם אתם כבר נהנים מהסופטאב שלכם, אנחנו בטוחים שתהנו ממגוון המוצרים של גודלייף אאוטדורס! לצד גקוזי וכל מה שצריך לתחזוקתו האידיאלית, אנו מציעים את כל מה שצריך כדי להפוך את האאוטדורסשלכם לחוויה של ממש. מוזמנים לבקר באתר שלנו או להתייעץ עם הצוות שלנו, בין אם מדובר בתחזוקה ובין אם תרצו להתחדש בכל אחד מהמוצרים האיכותיים והמפנקים שלנו. ניתן לפנות אלינו בכל עת!