ג’קוזי נייד או נייח? 6 דברים שאתם חייבים לקחת בחשבון לפני שאתם מחליטים

גקוזי נייד או נייח

רכישה של ג’קוזי נייד או נייח לגינה הוא עסק יקר ברוב המקרים. לפני שאתם ממהרים לרכוש ג’קוזי חדש ולשדרג את חצר הבית יש כמה החלטות קריטיות שיש לקחת בחשבון, אחת מהן היא האפשרות לנייד אותו ממקום אחד למקום אחר. הנה 6 יתרונות קריטיים שאתם פשוט חייבים לדעת:

 

1. התקנת ג’קוזי נייד מחדש

כשמדובר על התקנת ג’קוזי יתרון הניידות מורגש כבר מהרגע הראשון. לרוב יש צורך בהכנת תשתיות מתאימות, אך אין ספק שההבדל בין ג’קוזי נייד לג’קוזי נייח הוא עצום.

ג’קוזי נייח יצריך אנשי מקצוע רבים שיתכננו את האופרציה, השכרת מנוף, ועוד שלל פרוצדרות מעייפות למדיי שכוללות הוצאה כספית גבוהה וכואבת. בג’קוזי נייד כל מה שתצטרכו בשלב ההתקנה זה משטח ישר, גישה לצינור גינה, וחיבור חשמל סטנדרטי.

 

2. מיקום ג’קוזי נייד מחדש

מיקמתם את הג’קוזי במרפסת המרכזית של הבית, כשהארוחים יושבים בסלון הם נדהמים מיופיו המהפנט של הרכש החדש. הילדים נהנים, אתם מתפנקים באורח חיים בריא, הכל נהדר. חלפו להם כמה שנים ולמדתם להתאהב בג’קוזי שלכם, הילדים גדלו ועזבו את הבית ואתם כבר עייפים מלרדת בכל בוקר לטבילה היומית שלכם. אז לקחתם החלטה וקבעתם שאתם מעדיפים להעביר את הג’קוזי למרפסת חדר השינה, אבל היי, את המספר טלפון של איש המנופים מלפני 10 שנים שמרתם? ו.. האם החברה שממנה קניתם את הג’קוזי מוכנה לבוא ולעזור לכם להתקין את הג’קוזי שוב? לג’קוזי הנייד ייתרון ברור גם כאן. הוא יאפשר לכם מעבר קליל, נוח, וגם כאן – שוב יחסוך לכם הרבה כסף.

 

3. מעבר דירה עם ג’קוזי נייד

אם אתם גרים בשכירות, אין שאלה בכלל – אתם צריכים ג’קוזי נייד שיאפשר לכם העברה פשוטה יחסית ולא יצריך את ההליך המסובך בכל פעם מחדש. ואם אתם גרים בבית החלומות שלכם? החיים דינאמיים ומשתנים כל הזמן. יכול מאוד להיות שבעוד 5 שנים תחליטו על מעבר למושב שקט, לפנאטהוז, או אפילו לקיבוץ. ג’קוזי נייד פשוט יפתור לכם את הבעיות האלו מההתחלה ויחסוך לכם את כאבי הראש.

4. שיפוץ

עברו מספר שנים מאז עברתם לבית החדש ודק העץ שהיה יפה ומבריק כבר איבד את הצבע שלו, הג’קוזי שלכם כבר לא נראה מיליון דולר, ודברים קצת הפכו מוזנחים. אז החלטתם שאתם משפצים את המרפסת ומחליפים את הריצוף. גם כאן הייתרון ברור, ג’קוזי נייד יאפשר לכם לעשות את זה בקלות, כל מה שתצטרכו זה רק לרוקן את המים, להניח בצד ולכסות ולהתחיל בשינויים. פשוט אה?

 

5. אחסנה

מזל טוב! לילדה יש בת מצווה והחלטתם שאתם עושים מסיבה גדולה בבית, אין ספק שהג’קוזי קצת תקוע ופינוי שלו למקום אחר בבית יאפשר מרווח תזוזה טוב יותר לאורחים. אם יש לכם ג’קוזי נייח האופציות שלכם דלות ועדיף שתוותרו מראש. לעומת זאת, בג’קוזי נייד כל מה שתצטרכו לעשות זה לרוקן את המים, לאחסן במקום נוח, .והמרפסת שלכם תוכל להוות אלטרנטיבה מעולה לאולם אירועים.

 

6. מסירה או מכירה

חלפו 10 – 15 שנה מאז רכשתם את הג’קוזי והחלטתם שאתם משדרגים למשהו חדש, זה קורה לכולנו, את הג’קוזי הטוב והישן החלטתם שאתם מעבירים במתנה לבת הבכורה שלכם שבדיוק התחתנה או לסירוגין החלטתם לפרסם מודעה בלוח יד 2 ומוכרים במחיר לא רע. עכשיו תוכלו להתחדש בג’קוזי חדש (: