הכירו את הגזיבו של גודלייף אאוטדורס – זמין במבחר גדלים

ג'קוזי לגינה

להנות מהמרחב החיצוני של הבית זה החלום של כל אחד ואחתועם גזיבו CLIMATECH של ONTOPIA שנחת כאן אצלנו בגודלייף אאוטדורס, אנחנו הופכים את החלום למציאות! אין זה משנה אם מדובר בבית פרטי, דירת גן או גג, או אם יש לכם חצר גדולה או גינה קטנה, עם מבחר גדלים ומידות, הגזיבו ישרת כל מטרה.

מעוניינים להנות מהשמש הקיצית והחמימה? כל מה שצריך זה לפתוח את הרפפות וקרני השמש יחדרו פנימה. זקוקים לצל או הגנה מפני גשם ורטיבות? אין בעיה, פשוט סגרו את הרפפות! ניתן גם להוסיף וילות גלילה כחלק מהעיצוב או לאקסטרה הצללה. וכמובן, כמו עם כל אחד מהמוצרים בחנות שלנו, בחרנו בחומרי הגלם באיכות הגבוהה בשוק. אז, תרצו להכיר את הגזיבו שלנו?

לפני שנתחיל, מה זה גזיבו?

גזיבו הוא מבנה נייח או נייד המשלב בין אלגנטיות לנוחות בכל מרחב חיצוני, חצר או גינה. אין ספק שהוא משדר אתהחיים הטוביםומאפשר לנו לחוות בו רגעים חדפעמיים או יומיומיים, קסומים ושלווים. תוכלו ליצור באמצעותו פינה אינטימית שהיא כולה שלכם, לישיבה, לשתיית קפה, לקריאה ועוד, כמו גם חלל מעוצב לאירוח, לסעודות ולמסיבות, קטנות או גדולות

בשונה מפרגולה לדוגמא, לגזיבו ארבע רגליים ואין צורך בקיר מבנה כדי להנות ממנו. ניתן למקם אותו בקלות היכן שנבחרבמרכז החצר או הגינה אם נרצה שיבלוט, או בפינה שקטה ונעימה אם נרצה שיהיהרק שלנו“. תודות למראה שלו, כמו גם הנוחות והפרקטיות שהוא מציע, הוא נחשב לאלגנטי ופריט חובה בכל מרחב חיצוני כבר שנים רבות. מאמרים רבים המצויים בספרות של תרבויות רבותסין, פרס העתיקה ותרבויות נוספות, אף מעידים כי הגזיבו פופולרי ואהוב כבר אלפי שנים!

בחירת הגודל והמידה הרצויה

לצד המיקום האידיאלי והתאמה לעיצוב הקיים, חשיבות גבוהה גם לבחירת הגודל והמידה הרצויה עם רכישת הגזיבוהוא אינו צריך לתפוס את כל השטח הפנוי הקיים בגינה, במרפסת או בחצר, אך סביר להניח שנרצה שיהיה דומיננטי בהן. אנו ממליצים למדוד היטב את השטח הפנוי העומד לרשותכם ולבחור בגזיבו שיתאים לו באופן האידיאלי

בעת המדידה, חשוב לקחת בחשבון את המבנים בקרבת מקום, הריהוט או הפרטים הנוספים שנמצאים בסביבה, זה גם יכול להגדיר טוב יותר את הסגנון הרצוי מבחינה עיצובית.

קטן ופרקטי: 3X3 מטרים

גזיבו אלומיניום 3X3 מטרים מדגם CLIMATECH, במידה הקטנה ביותר, מתאים לבתים פרטיים, דירות גג ומרפסות רחבות. אם המרחב החיצוני שלכם אינו גדול, ככל הנראה זה הגודל האידיאלי עבור הפינה המפנקת החדשה שלכם.

אמנם מדובר בגזיבו קטן אך אל תתנו לגודל להטעות אתכםהוא עשוי באיכות שאין שני לה: אלומיניום המסוגל להחזיק עד 30 שנה בתנאי חוץ, גג עם איטום מוחלט למים, מערכת מושלמת לניקוז מי גשמים, עמידות בפני חלודה ועוד!

בגודל בינוני אך באיכות פרימיום: 3X4 מטרים

גזיבו אלומיניום 3X4 מטרים מדגם CLIMATECH, בגודל בינוני אך באיכות ללא תחרות יתאים בקלות אף הוא לבית פרטי, גינה או חצר ואפילו למרפסת רחבה. במידה והמרחב החיצוני שלכם מאפשר זאת, זה גודל נהדר לפינה אינטימית אך מרווחת עבורכם, כמו גם לאירוח מושקע ונעים, בחוץ אך בצל.

גם הדגם הזה עשוי אלומיניום בעל יכולת להחזיק עד 30 שנים בתנאי בחוץ, גג אטום ומערכת ניקוז. הוא עמיד בפני חלודה, מספק הצללה בחודשי קיץ והגנה מפני גשם בחורף, ומעניק אווירה ותחושה יוקרתית במיוחד.

גזיבו שכולווואו“! – 4X4 מטרים

גזיבו אלומיניום 4X4 מטרים בהחלט ייצור את אפקט הוואובמרחב החיצוני שלכם! הוא גדול, הוא מרשים, הוא מעוצב ואלגנטיכך שפשוט אי אפשר להתעלם ממנו. לבית פרטי עם חצר או גינה גדולה, הגזיבו הגדול מסוג CLIMATECH, במראה משגע כמובן, יהיה הבחירה המתאימה ביותר.

יש לו את כל המאפיינים, התכונות והיתרונות של הדגמים הקטנים יותר כמובן, אך כיוון שהוא מרשים בגודלו ונראותו, אנחנו בהחלט ממליצים לקחת את כל הקשור בעיצוב שלו צעד אחד קדימה! ניתן לשדרג את העיצוב בקלות עם וילונות גלילה תואמים העשויים בדי חוץ, מערכת תאורה מרשימה – פס LED החבוי בקורת הגג הפנימית, ועוד!

גזיבו CLIMATECH – יתרונות נוספים:

הקורות, הרפפות והעמודים של הגזיבו איכותיים ביותר, עשויים אלומינום 6063 – הם הופכים אותו בקלות לעמיד בפני קורוזיה וחלודה ומעניקים לו את היכולת להחזיק עד 30 שנים בתנאי חוץ. כמו כן, לגזיבו קורה אמצעית ליציבות נוספת. גג הגזיבו כולל מערכת ניקוז מים של 60 ליטרים לשעה, לפי תקן 5912 ISO, בעוד עמידותו לרוח הינה רמה 5 לפי תקן 13659 EN.

כל אחד מהדגמים השונים מגיעה בצבעים שחור או לבן, עם צביעה בגימור מט. כל גזיבו כולל גג עם שני טורי רפפות אותן ניתן לכוון באמצעות מוט סביבי ואף ניתן לכוון כל טור בנפרדכשהגג סגור האיטום מוחלט והגנה מלאה מפני הגשם מובטחת. בנוסף, למשך שנתיים מרגע ההתקנה אנחנו כמובן מספקים אחריות למוצר.

גזיבו איכותי זה גודלייף אאוטדורסזה הזמן להתחדש

השאיפה של גודלייף אאוטדורס היא לסייע לכם ליצור את המרחב שלכם, אינטימי, מזמין ונעים, המרחב שתהנו ממנו למשך שנים ארוכות! נשמח לסייע לכם עם בחירת גזיבו לחצר ולגינה שישרת כל מטרה שלכם, כל רצון וצורך. נשמח להציע לכם את הגזיבו אשר ייראה נהדר ויספק לכם צל, הגנה מפני שמש או גשם, רגיעה והנאה לאורך כל עונות השנה. לכל שאלה, ייעוץ או התלבטות, הצוות האדיב והמסור שלנו עומד לרשותכם. אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת.