ניקוי של בדי חוץ: המדריך המלא

כורסה RESORT כאמל

בדי חוץ – הבדים הרכים והיפים אשר באהבה את הפופים שלנו עוטפים, באופן טבעי לעיתים גם מתלכלכים. אבל, זה כמובן לא סוף העולם, ממש בקלות תוכלו לנקות אותם! בדי החוץ דוחים מים, עמידים בפני דהייה והתחזוקה והניקיון שלהם כל כך פשוטה וקלה – ואלה הם רק חלק מהסיבות שאנחנו אוהבים אותם, בדיוק כמו שהם.

בכל אחת מקולקציות הפופים שלנו בגודלייף אאוטדורס: POOL, POOL PRIME, POOLSIDE, RESORT ו- PATIO, אנחנו משתמשים בבדי 100% אולפין, הבדים העמידים והאיכותיים ביותר, אשר מיועדים במיוחד לשימוש בחוץ, לצד הבריכה או אפילו לציפה המושלמת בתוך המים! לאלה מכם שכבר מכירים את הבדים המיוחדים, ריכזנו במיוחד את הטיפים היעילים ביותר, לניקיון, לתחזוקה ולשמירה עליהם לאורך זמן.

תוכן עניינים:

 

מתי מנקים בדי חוץ ואיך נעשה זאת?

בדי חוץ אינם זקוקים לתחזוקה מרובה, כל מה שצריך הוא ניקיון פשוט ועדין, עם הופעת כתם או כתחזוקה שוטפת. כך תעשו זאת בקלות וללא מאמץ:

 

עם הופעות הכתם או הלכלוך

קורה שמשקה נשפך, או שמזון שומני ועשיר ברוטב נופל בדיוק על הבד הנקי – וזה בכלל לא נורא. אם “תפסתם בזמן” את הופעתו של הכתם החדש, ספגו בזהירות את האזור עם סמרטוט נקי או מטלית, עם מעט מים פושרים וחומר ניקוי עדין. אם מדובר בכתם גדול שזה עתה נוצר, שטפו אותו היטב במים נקיים במטרה להסירו ולמנוע שאריות העלולות להצטבר במבנה הסיבים של הבד.

במידה ומדובר בהצטברות אבק, מה שלרוב ייראה כמו גוון אפרפר על גבי הבד, אנו ממליצים שלא להתעצל ולשאוב באמצעות שואב אבק, כמה שיותר מהר.

 

כתמי טחב וכתמים עיקשים נוספים

גם לכתם שכבר קיים הרבה זמן וגם לכתמים עיקשים במיוחד, יש פתרון: עבור כתמים מסוגים אלה אנו ממליצים על הכנת דלי מים עם אקונומיקה ביחס של 3:100 וסבון עדין ביחס של 1:100 – זאת אומרת, על כל ליטר של מים שיש בדלי, הוסיפו 30 מ”ל אקונומיקה ו-10 מ”ל סבון עדין. שפשפו את הכתם באמצעות מטלית ספוג או מברשת זיפים רכה. ברגע שהצלחתם לנקות את הכתם בהצלחה, שטפו ביסודיות את הבד במטרה להסיר שאריות של לכלוך אורגני.

 

ניקוי וייבוש וכביסה

בדומה לבדים יוקרתיים אחרים, גם בדי חוץ ניתן לנקות באמצעות ניקוי יבש אחת לתקופה. אך לרוב נעדיף את הפתרון הזמין יותר, שהוא כמובן שימוש במכונת הכביסה. כתחזוקה שוטפת, אנו ממליצים לכבס במכונה עם מחזור עדין של 30° ועם אבקת כביסה רכה ועדינה. מייבש הכביסה כמו גם חומרי ניקוי שאינם עדינים עלולים להזיק לבדים, לכן, אנו ממליצים להפעיל את מכונת הכביסה על תוכנית סחיטה במהירות נמוכה ולאחר מכן לייבש את הבד באוויר.

סוגי כתמים והדרך הקלה והיעילה לנקות אותם

בירה, יין (או כל משקה שנשפך), רוטב עגבניות, מוצרי קוסמטיקה ודיו

נקו וספגו את שאריות הנוזל שנשפך בזריזות. על כל ליטר של מים השתמשו ב-20 מ”ל של חומר ניקוי עדין. לאחר מכן, שטפו היטב את המים וחומר הניקוי ביסודיות. עבור כתמים עקשניים המסרבים לרדת, השתמשו גם במעט אקונומיקה בהתאם לסעיפים הקודמים.

 

שמן או מיונז

פזרו מעט עמילן תירס אשר יספוג את השמנים. לאחר מכן, בדיוק כמו בסעיף הקודם, נקו וספגו את השמנים בזריזות. על כל ליטר של מים השתמשו ב-20 מ”ל של חומר ניקוי עדין. לאחר מכן, שטפו היטב את המים וחומר הניקוי ביסודיות. עבור כתמים עקשניים המסרבים לרדת, השתמשו גם במעט אקונומיקה בהתאם לסעיפים הקודמים.

 

מסטיק

הסירו בעדינות את המסטיק ואם יש צורך השתמשו גם בחומרים נדיפים. אם בכל זאת הכתם אינו יורד, הכינו תמיסה לניקוי, הוסיפו 30 מ”ל אקונומיקה ו-10 מ”ל סבון עדין על כל ליטר של מים, שפשפו את הכתם ושטפו היטב לאחר מכן.

 

כיצד נשמור על צבע הבד?

אחת המטרות שלנו, עם ניקיון ותחזוקה של בדי חוץ היא כמובן לשמור על צבעו המקורי של הבד, ממש כפי שראינו אותו לראשונה בחנות. כן, זה לגמרי אפשרי, כך תעשו זאת:

 

אובדן או שינוי צבע בעקבות חשיפה לקרני UV

לרוב, זה לא יקרה, מכיוון שבדי אולפין איכותיים הם בדי חוץ ומתאימים במיוחד לקיץ הישראלי החם. שמירה על ניקיון הבד בהתאם לטיפים הקודמים שלנו, או בהתאם להוראות היצרן ברוב המקרים ימנעו את התופעה.

 

כתמים הנובעים מרשלנות בטיפול בבד

כדי למנוע הצהבה הנובעת מניקוי הבד באקונומיקה או חומרים כימיים, אנו ממליצים לשטוף היטב את הבדים במים נקיים ולהניח לבדים להתייבש באוויר.

 

שאריות אבק וחול

באיזורים יבשים מאוד, כמו הנגב והערבה למשל, יש להקפיד יותר על הסרת שאריות אבק וחול מעת לעת, במטרה למנוע את חדירתם לסיבי הבדים. חדירת לכלוך לסיבי אבק בשילוב של שמש וקרינה, עלול לגרום לשינוי בצבע הבד.

בדי חוץ בתחזוקה נכונה, “המפתח” לכל מוצר נפלא – גודלייף אאוטדורס

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, עושים שימוש בבדי 100% אולפין, בדי חוץ איכותיים ונפלאים היוצרים את החוויה המושלמת במרחב החיצוני שלכם. בחנות שלנו, מגוון קולקציות של פופים לבריכה מבית PALM LEAF, פופים שאינם דוהים, עמידים בצורה אידיאלית לקיץ הישראלי הלוהט שמחכה לנו! הכל תודות לבדי החוץ האיכותיים שהם חלק בלתי נפרד מכל פוף, כמובן.

נשמח לספר לכם עוד על הבדים השונים ותחזוקתם הנכונה, המוצרים המגוונים שלנו לבית, לחצר, לגינה ולבריכה – ולסייע לכם עם כל בחירה או התלבטות בנוגע לשדרוג האאוטדורס שלכם! הצוות המסור והמקצועי שלנו ישמח להשיב על כל שאלה ואתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל רגע בו תזדקקו לנו!