פרגולה אלומיוניום – מה, למה ואיך בוחרים?

פרגולה אלומיניום

עידן השפע שבא עלינו לטובה בשילוב הקורונה שהזכירה לנו שאין כמו בבית – כל אלו מביאים אותנו להשקיע יותר בנוחות שלנו בבית. תוסיפו לזה גם את היתרונות הרבים שמציעה פרגולה אלומיניום ותבינו מדובר במוצר שבהחלט כדאי לשקול לכם לרכוש.

 

מה ההגדרה של פרגולה?

פרגולה היא מבנה חוץ המספק צל על גבי שביל, מעבר או אזור ישיבה.
היא כוללת עמודים המחברים בין קורות ובין הקורות שלבים או תריסים אשר אינם מספקים הגנה מלאה מהשמש או הגשם. מקור המילה פרגולה הינו מלטינית PERGULA ומשמעה – גג מקרין (כלומר גג פתוח שניתן לראות דרכו).

 

מה ההבדל בין פרגולה לגזיבו?

ההבדל המרכזי בין גזיבו לפרגולה הוא מבנה הגג – בעוד גזיבו מציע כיסוי מלא מהשמש – פרגולה מאפשרת לקרני השמש לחדור בעד הגג. אבל זה כבר לא לגמרי נכון בפרגולה אלומיניום עם רפרפות.

 

מה ההבדל בין גזיבו לפרגולה בישראל

נראה שאצל הישראלים פרגולה נתפסת כמבנה סוכך אשר מתחבר לבית בעוד גזיבו הוא מבנה סוכך עצמאי עם 4 רגליים.

 

מה ההבדל בין פרגולה אלומיניום לפרגולה מתכת (ברזל או פלדה)?

פרגולה עשויה ברזל או פלדה תהיינה כבדות הרבה יותר מאלומיניום – בד”כ פי 2.5 במשקל עבור אותו מבנה. מצד שני אלומיניום נוח יותר לייצור רכיבים עדינים (כמו רפרפות) ויותר עמיד בקורוזיה.

 

פרגולה אלומיניום – אילו סוגים זמינים

בקטגוריה של פרגולות אלומיוניום זמינים כמה סוגים מרכזיים:

  1. עם גג קבוע
  2. עם רפרפות הנפתחות באופן ידני
  3. עם גג נאסף

 

פרגולה אלומיניום דגם CLIMATECH של חברת ONTOPIA

אנחנו גודלייף אאוטדורס ואנו מציעים לכם דגם של פרגולה אלומיניום שהנו משלב את כל היתרונות. הפרגולה עשויה אלומיניום 6063 – חזק ועמיד ביותר בתנאי חוץ. בצבעים שחור מט ולבן מט, עם גג רפרפות אשר ניתן לפתיחה וסגירה באופן ידני (ע”י מוט סיבוב).
גג הרפרפות במצבו הסגור מספק הגנה מלאה מהשמש ומהגשם וכולל מערכת ניקוז דרך עמודי הפרגולה.
בנוסף ניתן לשדרג את הפרגולה עם וילונות גלילה על חלק או כל הפאות של הפרגולה בצבעים תואמים לפרגולה. וכל זאת במחיר משתלם במיוחד.