שדרגו את חוויית הבריכה שלכם עם עגלת קולר למשקאות

הקיץ הגיע, הטמפרטורות עולות, מרגישים את החוםואין ספק שזו בהחלט התקופה הכי טובה להנות מחוויית בריכה. עגלת קולר למשקאות לא במקרה הפכה למוצר הלוהט של הקיץ, התוספת המבוקשת לכל בריכה, בבתים רבים בארץ ובעולם.       

כשאנחנו מבלים זמן רב בבריכה, אנחנו מרגישים רעננים, אך כידוע, בקיץ הישראלי החם, חשוב לשתותוהרבה, גם אם אנחנו לא מרגישים צמאים במיוחד. בין אם מדובר במים קרים כדי לשמור על עצמנו שלא נתייבש, מיצים מרעננים שיעניקו לחוויה כולה אווירה טרופית, או משקאות אלכוהוליים שפשוטיעשו שמח“, הדרך הפשוטה לשפר את חוויית הבריכה שלכם ולהבטיח שלא תצטרכו לצאת מהמים או ללכת רחוק כדי לשתות, היא עגלת קולר למשקאותפרקטית ומרעננת!

עגלת הקולר של גודלייף אאוטדורס תספק לכם שתייה קרה ומרעננת לאורך כל הקיץ ותהפוך כל רחצה בבריכה למפנקת ביותר, כשממש כל מה שצריך נמצא בהישג יד. אנחנו מתרגשים לסקור עבורכם את היתרונות הבולטים של עגלת הקולר שלנו ולהציע לכם מבחר דרכים יצירתיות לשדרג את הבריכה ואת מרחב האאוטדורס שלכם:

שתייה קלה? אין בעיה!

קרה לכם שהרגשתם צמאים, כשאתם בתוך הבריכה או יושבים לצידה, אך התעצלתם לעזוב את הכל ולמזוג לעצמכם משהו לשתות? גם אם לא נודה בזה, זה קורה לכולם. החדשות הטובות הןעגלת קולר למשקאות פותרת את הבעיה הזו, לתמיד. לעגלה מכסה אטום ו-2 דלתות, היא יכולה להכיל עד 80 בקבוקים (330 מל) ואף שומרת על המשקאות קרים למשך 24 שעות!

מכירים את זה שאין לכם פותחן? בהחלט חשבנו על כל הפרטים הקטניםוגם הפותחן, הוא חלק מהעגלה, כמובן! כך בעצם, בשביל מים לרוויה, משקה מוגז בטמפרטורה המושלמת, או בירה קרה, כבר אין צורך לעזוב את הבריכה. העגלה ניידת עם 4 גלגלים והיא בהחלט נראית נהדר, כך שניתן למקם אותה בקלות, הכי קרוב אליכם שרק אפשר.   

בטיחות מעל הכל

בשונה ממקרר נייד לדוגמא, עגלת הקולר אינה חשמלית. את העגלה ממלאים בקלות עם קרח ואף יש לה פתח ניקוז בצידה האחורי, כך שגם לרוקן את המים בסיום השימוש, זו לא בעיה כלל.   

עצם היותה מוצר שאינו חשמלי, הופך את העגלה לאידיאלית ביותר לשימוש לצד הבריכה. אין כל סכנת התחשמלות כתוצאה מהשילוב בין מים וחשמל, לא יקרה דבר אם בטעות תשפריצו מים על העגלה. כידוע, ראש שקט ונטול דאגות, הופך את ההנאה לכפולה. המכסה האטום אף מבטיח שאבק, לכלוך, מעופפים לא רצויים ועודלא ייכנסו אל העגלה, כך שגם אם תבחרו לשים בתוכה בקבוק פתוח או מזון, אין עם זה בעיה.

נוחות ופרקטיות בהתאמה לכל צורך

עגלת קולר למשקאות מציעה שילוב של נוחות איןסופית, פרקטיות אידיאלית ואף עיצוב וגימור שיתאים לכל טעם אישי, לבריכות מכל סוג ולבתים שונים כאחד. ניתן לבחור בעגלה שחורה במראה יוקרתי, או בעגלה לבנה בעיצוב אלגנטי. ארבעת הגלגלים המסתובבים מאפשרים למקם את העגלה בקלות: במיקום בולט, “במרכז הענייניםאם מדובר במסיבת בריכה, בצמוד לבריכה ובמרחק נגיעה – “לעצלנים“, או ברחבי הגינה או החצר כך שלא תתפוס את מקומם של אלמנטים מעניינים יותר.

בנוסף, אל תתנו למימדים הקומפקטיים של העגלה להטעות אתכם: גובהה של עגלת הבריכה הוא 84 סמ כולל הגלגלים, עם תיבת קולר בגובה 35 סמ. רוחב העגלה הינו 39 סמאבל כפי שכבר ציינו, ניתן לאחסן בה כ-80 בקבוקי שתייה של 330 מל!

ומה לגבי מזון או נשנושים?

עגלת קולר למשקאות ממש כשמהנועדה למשקאות. אבל, רבים בוחרים לקרר בה גם פירות קיץ טעימים, סלטים, או מגוון נשנושים שיוסיפו לחוויה בבריכה. בדיוק כפי שהעגלה שומרת על הטמפרטורה של השתייה קרה במיוחד, כך יהיה גם עם כל מזון שתבחרו לשים בתוכה, בדומה לצידנית. אנו ממליצים כמובן לשמור על העגלה נקייה ככל האפשר ולאחסן את המזון והנשנושים בקופסאות סגורות.

ניתן לנקות את העגלה בקלות במידת הצורך. מומלץ להשתמש במטלית רכה ולחה בלבד, ולא בחומרים המכילים כימיקלים. זה אף ימנע כל סכנה שתאכלו או תשתו כל דבר שנגעו בו כימיקלים, למען הבטיחות שלכם.

לא רק עגלת משקאותמגוון מוצרים לשדרוג המרחב החיצוני שלכם!

חצר או גינה מפנקת? יש! בריכה? יש! עגלה מפנקת למשקאות? יש! אבל מה לגבי ישיבה מפנקת לצד הבריכה או בתוכה? יש לנו מגוון פופים מקולקציות שונות, כולל פופים צפים, שיהפכו כל ביקור בבריכה למהנה מתמיד. לצד עגלת המשקאותהפופים שלנו ישלימו את החוויה. הם גם עשויים מבדי אולפין איכותיים שאינם דוהים ועמידים לאורך זמן. מבחר צבעים, גדלים, צורות וסגנונות מחכים לכם כבר עכשיו בחנות שלנו.

העגלה שלנו תשדרג גם את הרחצה בגקוזי החדשני מבית סופטאב, המתאים לכל חצר או גינה. גקוזי עגול ומעוצב העשוי חומר רך במיוחד בחיפוי ויניל, המגיע ב-3 דגמים ו-3 צבעים שונים לבחירתכם. לגקוזי פטנט חימום מים ייחודי וטכנולוגיה מתקדמת המאפשרת פעולה שקטה.

עגלת קולר למשקאותהקיץ החם של גודלייף אאוטדורס מתחיל!

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, גאים ליצור עבורכם את חווית הבריכה המושלמת בכל פעם מחדש. בקיץ הקרוב, נצרף אל כל עגלת קולר למשקאות כף לסידור הקרח וכיסוי איכותי במתנה! נשמח לספר לכם עוד על עגלת המשקאות שלנו, ועל קולקציות המוצרים השונים שלנו, לקיץ הקרוב ולבריכה שלכם. מוזמנים ליצור איתנו קשר בכל עת, בנוגע לכל אחד מהמוצרים בחנות ועם כל שאלה או התלבטות. אנחנו כאן בשבילכם ומאחלים לכם קיץ נפלא!