משדרגים את המרפסת? כך תדעו כיצד לבחור פופים למרפסת

פופים למרפסת

האקלים הים תיכוני הנהדר שיש לנו כאן בארץ, הפך את המרפסת לפינת ישיבה פופולרית, שימושית ונעימה, בכל בית בה היא קיימת כמובן. אם יש לכם מרפסת, סביר להניח שתרצו שתהיה מפנקת ביותר, ביתית ומהנה – ואנחנו יכולים לחשוב על דרך מצוינת, ללא מאמץ, להפוך אותה לכזו: פופים למרפסת שלכם!

 

פופים מגיעים במגוון צבעים, גדלים, צורות, בדים וטקסטורות. הם נוחים, ניידים ויש להם את היכולת להפוך כל חלל- גדול או קטן, פנימי או חיצוני, למרענן, מעוצב, מלא חיים ועניין! קולקציית PATIO של גודלייף אאוטדורס, לא רק שתשדרג כל מרפסת וכל עיצוב, אלא גם תהפוך בנוסף את הפינה החמימה הקטנה שמחוץ לבית או לדירה- לסלון שני של ממש!

 

מעבר לפוף – סלון חוץ באיכות פרימיום

בד FLOW, בד 100% אולפין איכותי ועבה המשלב נוחות ועמידות מקסימלית, בנוסף לשכבה עליונה אטומה למים, הם אלה שיבטיחו את איכות הפוף. כמו כן, עמידותו בפני מים וגשם, שמש וקרני שמש חזקות, דהייה ופגעי מזג האוויר השונים הינה גבוהה ביותר. לצד איכות ללא תחרות, כמובן שלא שכחנו את העיצוב- בקולקציית PATIO ניתן למצוא סטים של כורסא והדום בארבעה צבעי מלאנג’, נעימים למגע ונעימים לעין כאחד- בניגוד לכל מה שאולי חשבתם על ריהוט למרפסת וריהוט גן עד היום.

אנו מקפידים בנוסף על המילוי המדויק של כל פוף, לנוחות המירבית: חרוזי פוליסטירן, המשלבים איכות ונוחות, יהפכו את חוויית הישיבה בחוץ לנוחה ומפנקת מאי פעם.

 

הבדים החזקים והעמידים בשוק

בדומה לפופים לחצר או פופים לגינה – גם על פופים למרפסת שישדרגו את המרפסת שלכם אין כל צורך להתפשר.
לבד האולפין האיכותי אותו כבר ציינו, מספר יתרונות נוספים שחשוב להכיר: בד 100% אולפין באריגת 2X2 נחשב לבד חזק במיוחד, המוביל בקטגוריה- בדיוק בגלל זה בחרנו בו עבור הפופים שישדרגו כל מרפסת. אנחנו כל-כך בטוחים בעמידותו ושמחים להציע בנוסף 3 שנות אחריות מפני דהייה! הרי אנחנו כבר יודעים שהפוף ישמור על צבעו המקורי- ועכשיו הגיע תורכם לגלות זאת…

השכבה האטומה למים אשר מכסה את בד האולפין האהוב והחשוב, תספק הגנה מפני מים ורטיבות כשמה ואף ניתן להסיר אותה בקלות ולכבס ללא חשש, בכל פעם שיש כך בצורך.

 

“העיקר זה הרומנטיקה…”

פופים כידוע, אהובים על כולם: ילדים ומבוגרים, כל אחד ואחת בכל שלב או סטטוס בחיים. לזוגות, אלה שזה עתה עברו לדירה חדשה עם מרפסת, או אלה שבדיוק בתהליכי עיצוב, שדרוג או שיפוץ, יש לנו הפתעה נוספת: סט פופים זוגי למרפסת!

פינת ישיבה אותה לא תרצו לעזוב עם נוחות שתגרם לכם לרצות להמשיך לשבת, היא בדיוק המקום לרגעים יומיומיים ומשמעותיים, כשאווירה רומנטית תלווה כל אחד ואחד מהם. הסט הזוגי כולל שתי כורסאות ושני הדומים, בצבעים נעימים ותואמים. בנוסף, את הסט הזוגי אנו מציעים במחיר נוח ובמשלוח עד הבית.

 

פופים למרפסת ועוד עכשיו באתר

בגודלייף אאוטדורס פופים איכותיים מכל סוג ומכל מטרה: פופים למרפסת או לגינה, לחצר ואפילו לבריכה- באיכות גבוהה ביותר ובמחיר לכל כיס. אנו מזמינים אתכם לבחור בפוף שישדרג כל חלל שלכם, עם מבחר סגנונות, צבעים וגדלים, שיקלעו לטעמם האישי של כל אחד ואחת. לכל שאלה נוספת, התייעצות או התלבטות, הצוות המקצועי שלנו עומד לשירותכם בכל עת! מוזמנים לקרוא את המדריך המלא לבחירת פופים לבריכה או לפנות אלינו לפרטים ומידע נוסף.